پرفروش ترين
برترين
آخرين محصولات فروشگاه
فایل الکترونیکی آموزش اکسل پیشرفته ۲۰۱۰
آموزش ایجاد فایل چندکاربره با سطح دسترسی مشخص
یوزرفرم پیشرفته -Advanced  User Form
داشبورد (مقدماتی) – Dashboards(Elementary)
ابزارهای اعتبار سنجی و اخطار دهنده
بسته آموزشی userform
مدیریت و کنترل خطا در اکسل
توابع متنی
گرافیک در اکسل
جزوه آموزشی جداول و نمودارهای پاشنه ای
فایل آموزشی نحوه تهیه فرمت عددی دلخواه یا custom number format cell
آموزش ایجاد فایل چندکاربره با سطح دسترسی مشخص
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

موضوع: دسته بندی اطلاعات بصورت خودکار

  1. #1


    آخرین بازدید
    03 _ 05 _ 2017
    تاریخ عضویت
    January_2012
    نوشته ها
    154
    امتیاز
    99
    سپاس
    147
    سپاس شده
    101 در 35 پست

    دسته بندی اطلاعات بصورت خودکار

    سلام و خسته نباشید به همه دوستان و اساتید محترم
    سوالم کمی شاید عجیب باشه . من فایلی برای برنامه ریزی پروژه ها و کارها دارم و نکته اینه که هر روزکارهای جدیدی در اون ثبت میشه و از لحاظ بازه زمانی و اولویت درجه بندی میشه
    و حال نیاز اصلی من اینه که این درجه بندی بصورت خودکار در شیت جداگانه ای براساس اولویتهای زمانی دسته بندی شود .





    ممنون میشم راهنمائی کنید .

    [size=large]فایل [/size]
    اخطار: این یک موضوع قدیمی است
    به دلیل قدیمی بودن موضوع، ممکن است برخی فایل های ضمیمه به درستی کار نکنند. لطفا در صورت عدم ضرورت، از بالا آوردن موضوعات قدیمی خودداری نمایید.

  2.  

  3. #2


    محصولات کاربر

    داشبورد (مقدماتی)
    جداول محوری - Pivot table
    کتاب آموزش جامع و پیشرفته اکسل 2010
    آخرین بازدید
    16 _ 06 _ 2017
    تاریخ عضویت
    March_2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,053
    امتیاز
    4464
    سپاس
    2,518
    سپاس شده
    4,052 در 1,242 پست

    khakzad به Yahoo ارسال پیام

    RE: دسته بندی اطلاعات بصورت خودکار

    سلام
    ی ماکرو ساده ضبط کردم.منظورتون همینه؟
    (راستی فایلتون و نتونستم دانلود کنم.ی فایل فرضی گذاشتم!)
    فايل هاي پيوست شده فايل هاي پيوست شده
    • نوع فایل: xlsm sort.xlsm اطلاعات (11.1 کیلو بایت, 15 نمایش)

  4. #3


    آخرین بازدید
    03 _ 05 _ 2017
    تاریخ عضویت
    January_2012
    نوشته ها
    154
    امتیاز
    99
    سپاس
    147
    سپاس شده
    101 در 35 پست

    RE: دسته بندی اطلاعات بصورت خودکار

    نقل قول نوشته اصلی توسط khakzad
    سلام
    ی ماکرو ساده ضبط کردم.منظورتون همینه؟
    (راستی فایلتون و نتونستم دانلود کنم.ی فایل فرضی گذاشتم!)
    ممنون از لطفتون اما میشه راجع به نحوه ظبط این ماکرو کمی توضیح بدید؟ و اگر بخواهیم همین اتفاق در همان شیت اتفاق بیافته چیکار باید کرد
    بازهم ممنون

  5. #4


    محصولات کاربر

    داشبورد (مقدماتی)
    جداول محوری - Pivot table
    کتاب آموزش جامع و پیشرفته اکسل 2010
    آخرین بازدید
    16 _ 06 _ 2017
    تاریخ عضویت
    March_2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,053
    امتیاز
    4464
    سپاس
    2,518
    سپاس شده
    4,052 در 1,242 پست

    khakzad به Yahoo ارسال پیام

    RE: دسته بندی اطلاعات بصورت خودکار

    خواهش می کنم.
    شما یک سری کارهای روتین و تکراری رو می تونید با ماکرو ضبط کنید. برای اینکار به تب developer میرید.record macro زو می زنید.از اون موقع هر عملی که انجام بدید، ضبط میشه.و با دکمه stop متوقف میشه.شما باید این دکمه رو که زدید، عملیات رو شروع کنید.مخدوده رو کپی کنید.یجا دیگه pasteکنید.دوباره محدوده رو انتخاب کنید و سورت کنید.بعد stopبزنید.(در واقع هرکاری می خواید انجام بدید)

    یا با زدن ctrl+F11 به کد برید و محدوده رو عوض کنید.یا اگر اشنا نیستید.دوباره ضبط ککنید

  6. #5


    آخرین بازدید
    03 _ 05 _ 2017
    تاریخ عضویت
    January_2012
    نوشته ها
    154
    امتیاز
    99
    سپاس
    147
    سپاس شده
    101 در 35 پست

    RE: دسته بندی اطلاعات بصورت خودکار

    نقل قول نوشته اصلی توسط khakzad
    خواهش می کنم.
    شما یک سری کارهای روتین و تکراری رو می تونید با ماکرو ضبط کنید. برای اینکار به تب developer میرید.record macro زو می زنید.از اون موقع هر عملی که انجام بدید، ضبط میشه.و با دکمه stop متوقف میشه.شما باید این دکمه رو که زدید، عملیات رو شروع کنید.مخدوده رو کپی کنید.یجا دیگه pasteکنید.دوباره محدوده رو انتخاب کنید و سورت کنید.بعد stopبزنید.(در واقع هرکاری می خواید انجام بدید)

    یا با زدن ctrl+F11 به کد برید و محدوده رو عوض کنید.یا اگر اشنا نیستید.دوباره ضبط ککنید
    ممنون از راهنمائی شما
    با این ماکرو ما ستون اولویتهای دوم رو مرتب میکنیم اما اگه ستون اول هم دارای دامنه اولویتهای 1 الی 5 داشته باشه و بخواهیم این ستون هم اولویت بندی بشه و در ضمن ستون دوم هم براساس اولویت بندی ستون اول و سپس بر اساس ترتیب عددی منظم بشه چیکار باید کرد .

  7. #6


    آخرین بازدید
    4 ساعت پیش
    تاریخ عضویت
    January_2012
    محل سکونت
    استان اردبیل / شهرستان پارس آباد (مغان)
    نوشته ها
    1,184
    امتیاز
    2495
    سپاس
    1,396
    سپاس شده
    1,951 در 621 پست

    jansiz hayat به Yahoo ارسال پیام

    RE: دسته بندی اطلاعات بصورت خودکار

    نقل قول نوشته اصلی توسط مجید
    نقل قول نوشته اصلی توسط khakzad
    ممنون از راهنمائی شما
    این ماکرو که شما نوشتید برای محدوده معینی از اولیوتها است که درج شده
    ولی برای کارهای جدید که به لیست افزوده میشه و اولویت زمانی متفاوتی داره و این داده های جدید با این ماکرو قابل انجام هست
    با سلام.
    برای انعطاف دادن به ماکرو باید برنامه نویسی بلد بود.

  8. #7


    آخرین بازدید
    03 _ 05 _ 2017
    تاریخ عضویت
    January_2012
    نوشته ها
    154
    امتیاز
    99
    سپاس
    147
    سپاس شده
    101 در 35 پست

    RE: دسته بندی اطلاعات بصورت خودکار

    نقل قول نوشته اصلی توسط jansiz hayat
    نقل قول نوشته اصلی توسط مجید
    نقل قول نوشته اصلی توسط khakzad
    ممنون از راهنمائی شما
    این ماکرو که شما نوشتید برای محدوده معینی از اولیوتها است که درج شده
    ولی برای کارهای جدید که به لیست افزوده میشه و اولویت زمانی متفاوتی داره و این داده های جدید با این ماکرو قابل انجام هست
    با سلام.
    برای انعطاف دادن به ماکرو باید برنامه نویسی بلد بود.
    سلام
    متاسفانه من آگاهی از برنامه نویسی ندارم اما آیا این ماکرو رو میشه طوری نوشت که اول ستون اولویت زمانی یک رو مرتب کنه و سپس ستون اولویت زمانی دوم رو ؟

  9. #8


    محصولات کاربر

    داشبورد (مقدماتی)
    جداول محوری - Pivot table
    کتاب آموزش جامع و پیشرفته اکسل 2010
    آخرین بازدید
    16 _ 06 _ 2017
    تاریخ عضویت
    March_2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,053
    امتیاز
    4464
    سپاس
    2,518
    سپاس شده
    4,052 در 1,242 پست

    khakzad به Yahoo ارسال پیام

    RE: دسته بندی اطلاعات بصورت خودکار

    سلام
    ببینید.این گفته شما در صورتی منطقی هست که مثلا در اولویت اول 3تا عدد 13 داشته باشیپم.بعد اون 3تا رو بر اساس اولویت دوم سوذت کنیم.در غیر اینصورت مفهومی نداره.منظورتون همینه؟که فایل رو بذارم[hr]
    چون اگه اول اولویت اول باشه.بعد جداگانه بر اساس دومی انجام بده.عملا سورت کردن اولی ناپدید میشه.و انگار عملی انجام نشده[hr]

  10. #9


    آخرین بازدید
    03 _ 05 _ 2017
    تاریخ عضویت
    January_2012
    نوشته ها
    154
    امتیاز
    99
    سپاس
    147
    سپاس شده
    101 در 35 پست

    RE: دسته بندی اطلاعات بصورت خودکار

    نقل قول نوشته اصلی توسط khakzad
    سلام
    ببینید.این گفته شما در صورتی منطقی هست که مثلا در اولویت اول 3تا عدد 13 داشته باشیپم.بعد اون 3تا رو بر اساس اولویت دوم سوذت کنیم.در غیر اینصورت مفهومی نداره.منظورتون همینه؟که فایل رو بذارم[hr]
    چون اگه اول اولویت اول باشه.بعد جداگانه بر اساس دومی انجام بده.عملا سورت کردن اولی ناپدید میشه.و انگار عملی انجام نشده[hr]
    ممنون از توجه شما
    فایل رو نتونستم ضمیمه کنم اما عکسی از محدوده اطلاعات گرفتم که در دو قسمت ستون اول و دوم ترتیب اولویتها مشخص شده

    مدل اولیه برگه کار

    پس از ترتیب بندی زمانی

  11. #10


    محصولات کاربر

    داشبورد (مقدماتی)
    جداول محوری - Pivot table
    کتاب آموزش جامع و پیشرفته اکسل 2010
    آخرین بازدید
    16 _ 06 _ 2017
    تاریخ عضویت
    March_2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,053
    امتیاز
    4464
    سپاس
    2,518
    سپاس شده
    4,052 در 1,242 پست

    khakzad به Yahoo ارسال پیام

    RE: دسته بندی اطلاعات بصورت خودکار

    خدمت شما
    فايل هاي پيوست شده فايل هاي پيوست شده
    • نوع فایل: xlsm sort.xlsm اطلاعات (11.1 کیلو بایت, 12 نمایش)


صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترتیب اعداد بصورت صعودی بدون استفاده sort اکسل
    توسط omid452 در انجمن توابع اکسل - Excel Functions
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: 23 _ 06 _ 2013, 13:05
  2. نحوه ذخیره فایل بصورت خودکار بعد از بسته شدن فرم
    توسط hamidkarimi63 در انجمن سوالات پیرامون ويژوال بيسيك - VBA Questions
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 21 _ 02 _ 2013, 13:08
  3. کندی در صورت استفاده از List
    توسط mr_shadmanpour در انجمن سوالات اكسل - Excel Questions
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 29 _ 07 _ 2012, 19:37

بازدید کنندگان با جستجو های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

انجمن اكسل ايران , اكسل , اكسس , سوال و جواب اكسل , سوال اكسس , انجمن اكسل ايران , توابع اكسل, آموزش اكسل, آموزش اكسس, VBA, ويژوال بيسيك

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها فعال هستند
  • شکلک ها فعال هستند
  • کد [IMG] فعال است
  • کد [VIDEO] فعال است
  • کد HTML غیر فعال است