نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: بررسی مایکروسافت اکسل 2013

  1. #1


    آخرین بازدید
    2022/12/05
    تاریخ عضویت
    October 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    4,374
    امتیاز
    12614
    سپاس
    4,596
    سپاس شده
    11,990 در 3,203 پست
    سطح اکسل
    70.00 %

    بررسی مایکروسافت اکسل 2013

    آفیس 2013 جدید ترین محصول مایکروسافت در ادامه نسخه های قبلی است در اینجا عمده تغییرات این ورژن رو نسبت به ورژن های قبل بررسی میکنیم:

    در حقیقت دو تا از ویژگی‌های برجسته که بر طبق این demo پیشرفت نموده است، Flash Fill و Quick Analysis می‌باشد که حاکی از تعدادی از تصاویر واقعی است که در نسخه جدید اکسل راه یافته است.

    Flash Fill بر روی جداسازی متن توجه دارد که تنها در فیلد های تنها آسان‌تر ظاهر می‌شوند. اگر شما یک لیست از عناوین را از منابع دیگر ارسال کرده باشید، به یک جدول از یک صفحه وب یا سند Word اعلام می‌نمایید. آن در این مورد است که شما می‌خواهید فیلدها را بر اساس داده های مستقل جدا نمایید، برای مثال، یک محاسبه، یا یک دسته بندی را اعمال می‌کنید.

    آسانی هدف متنی مورد نظر خود را در فیلد بعدی تایپ کنید، بر روی دکمه Flash Fill در روبان داده ضربه وارد نمایید، و اکسل این کار را برای شما انجام خواهد داد، این متن را تماماً از ستون مناسب پایینی جدا می‌کند.

    در ضمن، Quick analysis، انتقال ردیف‌ها و ستون‌هایی از اشکال را درون نمودارها، جدول‌های pivot، و غیره بیش از پیش آسان‌تر نموده است. یک دامنه از داده‌ها را انتخاب نمایید، بر روی آیکون Quick Analysis ضربه وارد نمایید، آن در پایین و سمت راست ظاهر می‌شود، و همچنین یک جعبه اعلان در بالای آن امکان دسترسی به تمام گزینه های شیوه های قالب بندی را میسر می‌سازد. در این شیوه، آن به سرعت هر چیزی را از قالب بندی‌های شرطی و اسپارک لاین ها (یک نمودار کوچک که در یک سلول دسته داده های مرود نظرشان را نشان می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد یک نگاه اجمالی برای تشخیص روند طی شده داشته باشید)، به نمودارها، محاسبات رایج مانند عمل جمع و میانگین اضافه می‌نماید و حتی جدول‌های pivot را نیز ایجاد می‌کند. و همانطور با Word، هر زمانی که شما برنامه ای را اجرا می‌کنید شما با یک صفحه در خشان جدید رو برو می‌شوید، که امکان جستجو را ارائه می‌دهد، و همینطور مخزنی از الگوها که می‌توانید کار با آن را شروع نمایید.

    سوال کلیدی، اگر چه، آنچه که در اکسل جدید است تمایل برای اجرا توسط قابلیت لمسی است، با این حال، تا حدی داستان را پیچیده می‌کند. در وجهه مثبت آن، ابزار Quick Analysis برای کاربران حکم مرواریدی را دارد که برای اجرای وظایف پیچیده با چند زبانه سریع است. هنگامی که سلول‌ها و دامنه ای از سلول‌ها را برای استفاده انتخاب می‌شوند، کار خود را بسیار خوب انجام می‌دهد.

    محدوده ای را با ضربه ای به یک گوشه انتخاب می‌کنیم (جهت آشنایی به انتخاب محدوده می‌توانید به فصل 3 صفحه 42 از کتاب Excel2010 مراجعه نمایید ... قابل دانلود در این سایت)، سپس یکی از دسته‌ها را انتخاب می‌کنیم که در گوشه های سلول ظاهر می‌گردد. روبان توسعه یافته جدید در اینجا به خوبی کار می‌کند همانطور که بر روی دیگر برنامه های Office 2013 نیز کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. عمل گستراندن و بزرگنمایی کنترل‌های لمسی یک چیز خوب برای کاربران جهت راهبردی کردن صفحات گسترده بزرگ خواهد بود؛ و پشتیبانی از “جوهر افشان” جدید فرآیند بازبینی از لیست‌های شکل‌ها بر روی خانه های پشت سر هم (قطار مانند) را آسان‌تر می‌نماید.


    جنبه منفی آن، بسیاری از کنترل‌ها کوچک و و رنج آور هستند، انتخاب ستون‌ها و ردیف‌ها، همینطور، تغییر سرفصل‌های ستون‌ها و ردیف‌های در هنگام بزرگ نمایی کردن آن‌ها یک مسئله درآور است، و این در حالی است همانطور که شما در فیلد فرمول تایپ می‌کنید، انتخاب لیست اجرای خودکار فرمول‌ها به صورت ناگهانی پدیدار می‌شود.

    اخطار: این یک موضوع قدیمی است
    به دلیل قدیمی بودن موضوع، ممکن است برخی فایل های ضمیمه به درستی کار نکنند. لطفا در صورت عدم ضرورت، از بالا آوردن موضوعات قدیمی خودداری نمایید.

  2.  


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 2014/01/07, 18:39
  2. فعال سازی آفیس 2013
    توسط ~M*E*H*D*I~ در انجمن آموزش ساير موضوعات در اكسل
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 2013/03/04, 18:11
  3. کاربرد timeline در ورژن 2013
    توسط mahsa shayesteh در انجمن سوالات اكسل - Excel Questions
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 2013/02/19, 18:17
  4. Microsoft Office 2013
    توسط afshin160 در انجمن microsoft office
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 2013/01/19, 17:49
  5. امکانات جدید در اکسل 2013
    توسط s.cheraghi در انجمن آموزش ساير موضوعات در اكسل
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 2012/11/01, 12:30

بازدید کنندگان با جستجو های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

همه چیز در مورد اسپارک لاینها در اکسل

اموزش اسپارک لاینها در اکسل 2013

نحوه فعال سازی اسپارک لاین اکسل

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها فعال هستند
  • شکلک ها فعال هستند
  • کد [IMG] فعال است
  • کد [VIDEO] فعال است
  • کد HTML غیر فعال است