پرفروش ترين
برترين
آخرين محصولات فروشگاه
فایل الکترونیکی آموزش اکسل پیشرفته ۲۰۱۰
آموزش ایجاد فایل چندکاربره با سطح دسترسی مشخص
یوزرفرم پیشرفته -Advanced  User Form
داشبورد (مقدماتی) – Dashboards(Elementary)
ابزارهای اعتبار سنجی و اخطار دهنده
بسته آموزشی userform
مدیریت و کنترل خطا در اکسل
توابع متنی
گرافیک در اکسل
جزوه آموزشی جداول و نمودارهای پاشنه ای
فایل آموزشی نحوه تهیه فرمت عددی دلخواه یا custom number format cell
آموزش ایجاد فایل چندکاربره با سطح دسترسی مشخص
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: اضافه کردن Sheet بر روی یک سری Sheet دیگر

  1. #1


    آخرین بازدید
    29 _ 05 _ 2017
    تاریخ عضویت
    April_2013
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1
    سپاس
    18
    سپاس شده
    1 در 1 پست

    اضافه کردن Sheet بر روی یک سری Sheet دیگر

    با سلام
    دوستان من در حال تنظیم گزارش روزانه از یک پروژه ساختمانی هستم. این گزارش پس از تکمیل میبایست هر روز پر شده و به کارفرما ارسال شود. روش پر کردن آن به این صورت است که یک فرم ثابت تهیه شده و هر روز بر اساس مقادیر کارهای انجام شده، ارقام مربوطه وارد می گردد.
    هر روز این گزارش با قرار دادن نام روز (مثلاً 04 که به معنای روز 4 آن ماه است) در sheet، تکمیل می شود و روز بعد با add کردن sheet جدید و تغییر نام آن (به عنوان مثال تغییر نام به 5) پر می گردد.
    در این صورت در آخر هر ماه یک فایل که با نام آن ماه ذخیره شده به تعداد روزهای همان ماه (مثلاً 31 عدد) Tab در sheet در نظر گرفته می شود. و برای ماه جدید میبایست یک فایل جدید با نام همان ماه ایجاد کرد. (چقدر حرف زدم!!)
    حال سئوال من این است، آیا می توان در اکسل با ویژاوال بیسیک (یا هر روش دیگری) Tab های مختلف را گروه بندی چند لایه کرد؟ (مثلاً یک Worksheet در پایین اکسل باشد به نام پروژه تجاری بعد با کلیک روی آن چند sheet دیگر باز شود با عنوان های گزارش روزانه، گزارش حوادث و ... . سپس روی گزارش روزانه کلیک کنیم و چند sheet دیگر مثلاً فروردین، اردیبهشت، خرداد و ... بعد روی هر کدام که برویم با باز کردن هر ماه روزهای هر ماه باز شود و الی آخر...)
    می بخشید خیلی توضیح دادم ولی خیلی وقته دنبال جواب این سوالم.
    اخطار: این یک موضوع قدیمی است
    به دلیل قدیمی بودن موضوع، ممکن است برخی فایل های ضمیمه به درستی کار نکنند. لطفا در صورت عدم ضرورت، از بالا آوردن موضوعات قدیمی خودداری نمایید.

  2.  

  3. #2


    آخرین بازدید
    08 _ 07 _ 2017
    تاریخ عضویت
    January_2013
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    1,176
    امتیاز
    3085
    سپاس
    1,558
    سپاس شده
    3,019 در 759 پست

    RE: اضافه کردن Sheet بر روی یک سری Sheet دیگر

    با درود
    دوست عزیز چرا این همه دردسر. سری که درد نمیکنه دستمال چرا ببندیم. شما میومدی یه ستون به نام تاریخ و یه ستون به نام ماه به یه فرم خامت اظافه میکردی. در کل 2 تا شیت میخوایم یه شیت که اطلاعات شما از اول روز کاری تا زمانی که تو این شرکت کار میکنی ثبت میشه. یه شیتم برای پرینت و ثبت اطلاعات برای دادن به کار فرما. که بعد از ثبت و پرینت خالی میشه. با یه outofilter ساده کارت حل میشه. نیاز به ان همه دردسرم نیست

  4. #3


    آخرین بازدید
    29 _ 05 _ 2017
    تاریخ عضویت
    April_2013
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1
    سپاس
    18
    سپاس شده
    1 در 1 پست

    RE: اضافه کردن Sheet بر روی یک سری Sheet دیگر


    واقعیت اینه که این فرم های گزارش روزانه اینقدر شلوغ هستند که امکان امر فوق نیست و یا میبایست save as جدید گرفته شود یا اگر می شد sheet ها را گروه بندی کرد موضوع حل می شد. البته من منظور شما را از outofilter متوجه نشدم . ولی سوای این داستان به گروه بندی sheet ها نیاز دارم.

  5. #4


    آخرین بازدید
    08 _ 07 _ 2017
    تاریخ عضویت
    January_2013
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    1,176
    امتیاز
    3085
    سپاس
    1,558
    سپاس شده
    3,019 در 759 پست

    RE: اضافه کردن Sheet بر روی یک سری Sheet دیگر

    نگاه کن شلوغی مهم نیست . منظورم از فیلتر این بود که مثلا ماه رو یا روز رو فیلتر میکنی یا حتی بین 2 تاریخ یا هرچی بعد با یه کد مورد های پیدا شدرو با کد نویسی میبریم تو یه شیت دیگه و پرینت میگیریم و یه save as اکسلی هم واسه کار فرما میگیریم که بهش بدیم. ولی بازم من تا حالا بر خورد نداشتم با ایت موضوع که زیر شیت از یه شیت داشته باشیم . اما سرچ میکنم خبرتون میکنم

  6. #5


    آخرین بازدید
    29 _ 05 _ 2017
    تاریخ عضویت
    April_2013
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1
    سپاس
    18
    سپاس شده
    1 در 1 پست

    RE: اضافه کردن Sheet بر روی یک سری Sheet دیگر

    خبری نیست؟


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فوری عدم نمایش sheet ها
    توسط acc2013 در انجمن سوالات اكسل - Excel Questions
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 20 _ 04 _ 2013, 17:39
  2. ايجاد صفحات عمودي و افقي در يك sheet
    توسط salehi در انجمن گرافیک، نمودار و تنظیمات - Graphics, Charts and Settings
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 11 _ 01 _ 2013, 13:35
  3. سوال در مورد sheet
    توسط vaghean در انجمن سوالات پیرامون ويژوال بيسيك - VBA Questions
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 17 _ 10 _ 2012, 09:30
  4. نوشتن هم زمان در چند sheet
    توسط roozhayebikhatere در انجمن سوالات اكسل - Excel Questions
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 30 _ 10 _ 2011, 14:35

بازدید کنندگان با جستجو های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

اضافه کردن شیت در اکسل

افزودن شيت در اكسلباز کردن صفحه های اکسل با کدتعداد sheet در اکسل افزودن seet به اکسلاضافه كردن sheet در اكسلاضافه کردن sheet در اکسل 2013نحوه اضافه کردن شیتاضافه کردن یک صفحه به فایل دیگر در اکسلایجاد شیت در اکسل 2003افزودن فایل در sheetsباز كردن شيت جديد در اكسلاضافه کردن شیت در اکسل ۲۰۱۳نحوه باز کردن یک فایل اضافه در اکسلشیت در اکسلنحوه اضافه کردن sheet بروی یک sheet دیگرنحوه اضافه کردن یه صفحه دیگر در برنامه اکسلاضافه کردن شیت دیگر به شیت های دیگر در اکسلاضافه کردن شیت کنار شیت های دیگر در اکسلکلید میانبر ایجاد شیت جدیدچگونگی اضافه کردن شیت جدید به اکسلچند شیت میتوان در یک فایل اکسل ساختنحوه اضافه کردن شیت در اکسلساخت صفحه جدید در اکسلكردن شيت در اكسلunhide

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها فعال هستند
  • شکلک ها فعال هستند
  • کد [IMG] فعال است
  • کد [VIDEO] فعال است
  • کد HTML غیر فعال است
با ما در تماس باشيد