سلام
میخوام یه جدولی تو اکسل داشته باشم که با شرط جمع بهم بده مثل یه فاکتور
مثلا یه سری جنس دارم میخوام تو منوی کشویی بذارم هروقت هرکدوم را انتخاب کردم قیمتش را بنویسه توی قیمت و یه سری چک باکس هم به همین شکل
که اگه چکباکسش رو فعال کردم قیمت رو بنویسه
بعد در تعدادش هم ضرب بشه و داخل ستون جمع مبلغ بنویسه البته در صورت داشتن تیک
توضیحات بیشتر را تو فایل اکسل پیوست شده نمونه دادم
اخطار: این یک موضوع قدیمی است
به دلیل قدیمی بودن موضوع، ممکن است برخی فایل های ضمیمه به درستی کار نکنند. لطفا در صورت عدم ضرورت، از بالا آوردن موضوعات قدیمی خودداری نمایید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)