sjd.fathi
2019/06/24, 12:11
سلام
ی فایل میخواستم که شامل چند شیت باشه برای گزارش ارزش افزوده و معاملات فصلی اداره دارایی به اینصورت که شیت اول اطلاعات و مشخصات مشتری ها باشه تا وقتی که تو شیت دوم اطلاعات دفاتر وارد میشه بتونه تشخیص بشه که کدوم فاکتورها شامل گزارش ارزش افزوده و کدام شامل غیر ارزش افزوده هست
و در نهایت یک گزارش مثل نمونه اظهرنامه ارزش افزوده بده که اعداد مشمول ارزش افزوده را از غیر مشمول جدا کنه
ممنون میشم راهنمایی کنید
ی فایل میخواستم که شامل چند شیت باشه برای گزارش ارزش افزوده و معاملات فصلی اداره دارایی به اینصورت که شیت اول اطلاعات و مشخصات مشتری ها باشه تا وقتی که تو شیت دوم اطلاعات دفاتر وارد میشه بتونه تشخیص بشه که کدوم فاکتورها شامل گزارش ارزش افزوده و کدام شامل غیر ارزش افزوده هست
و در نهایت یک گزارش مثل نمونه اظهرنامه ارزش افزوده بده که اعداد مشمول ارزش افزوده را از غیر مشمول جدا کنه
ممنون میشم راهنمایی کنید