با سلام خدمت همه دوستان. یک فایل شامل 3 شیت دارم.مربوط به مراجعه کنندگان.ساده ترین راه حلها و توابع مورد نظر اینجانب می باشد:
1-بانک اطلاعاتی حدود 10000 نفر چگونه تشکیل شود
2-در این بانک شماره ملی به عنوان کد هر نفر محسوب می شود.
3-اطلاعات افراد به همین شکل وجود داشته است . حال برای سال جدید آیا اطلاعات هر نفر برای موارد گوناگون و گزینه های مختلف در بانک اطلاعاتی تکرار گردد یا چینش جدید و کم دردسری وجود دارد؟ به طوریکه در لیست روزانه با زدن شماره ملی و انتخاب محصول و گزینه اطلاعات و کروکی و ... جستجو و ثبت گردد.
4-اگر ارباب رجوع چند محصول داشته باشد میان این شیت ها چگونه ارتباط برقرار شده و سلولها پر شوند
5-چگونه تاریخ خودکار شمسی در قسمت مربوطه و روزانه اعمال گردد.
6-آیا می شود در زمینه کار ، عکس وارد گردد اما در موقع چاپ رسید، عکس چاپ نگردد.
7-لیست کل به عنوان بانک اطلاعات . لیست روزانه برای ثبت اطلاعات امسال ارباب رجوع تا 100 ردیف می باشد. و رسید برای سند ارباب رجوع و بایگانی می باشد
8-چگونه می شود لیست روزانه با فشاریک کلید یا یک باکس در شیت دیگر ذخیره شود به طوریکه فرمولهای آن نیز برداشته شوند و هر روز لیست جدید در زیر لیستهای قبلی به ترتیب ذخیره شوند
9-جمعبندی روزانه و آمار روزانه مانند مبلغ، سطح، تعداد ارباب رجوع و ... هم برای روزانه و هم برای کل کارکرد در شیط دیگری مورد نیاز است.
10-ساده ترین راه حلها مد نظر است.
11-اگر روی این فایل یک نمونه از عملیات مورد نظر و ساده اعمال و ارسال گردد تشکر می کنم.
موفق باشید.
![]()
اخطار: این یک موضوع قدیمی است
به دلیل قدیمی بودن موضوع، ممکن است برخی فایل های ضمیمه به درستی کار نکنند. لطفا در صورت عدم ضرورت، از بالا آوردن موضوعات قدیمی خودداری نمایید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)