سلام دوستان
من فایل اکسلمو با کمک شما دوستان درستش کردم ! بردمش اداره و تمام دبیرا رو ثبت و کلاس بندی کردم !
حالا اومدم خونه و رو فایل اصلی که داشتم یعنی فایل خامم یک سری گزاراشات دیگه اضافه کردم ... برا اینکه بخام این گزارشات رو به فایل اصلیم که تو اداره هس اضافه کنم بدون اینکه اطلاعاتم جابجا بشه باید چیکار کنم ؟
شماها میتونین فک کنین مثلن میخام آپدیتش کنم !! یا مثلن ورژن رو ببرم بالا !!!!!!!
ممنون
![]()
اخطار: این یک موضوع قدیمی است
به دلیل قدیمی بودن موضوع، ممکن است برخی فایل های ضمیمه به درستی کار نکنند. لطفا در صورت عدم ضرورت، از بالا آوردن موضوعات قدیمی خودداری نمایید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)