سلام دوستان
نمیدونم این قابلیت در اکسل هست یا نه
چند تا فایل دارم که تحت شکه هست و چندین کاربر با اون کار میکنن و اطلاعات و دادهای خودشون رو توش ذخیره میکنن
میخوام بذونم چکار کنم که در فایل دیگه خودکار تمام تغییراتی یا هر چیزی اضافه میکنن در یک فایل دیگه ثبت بشه و وقتی فایل رو باز کنم داده های فایلی که تحت شبکه هست خودکار بهش اضافه یا کم بشه.
یعنی هر کاری که داخل اون فایل میکنن دراین فایل تغییرات ثبت بشه اگه چیزی کم کردن در این هم کم بشه و اگه چیزی زیاد کردن در فایل جدید هم زیاد بشه
![]()
اخطار: این یک موضوع قدیمی است
به دلیل قدیمی بودن موضوع، ممکن است برخی فایل های ضمیمه به درستی کار نکنند. لطفا در صورت عدم ضرورت، از بالا آوردن موضوعات قدیمی خودداری نمایید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)