پرفروش ترين
برترين
آخرين محصولات فروشگاه
فایل الکترونیکی آموزش اکسل پیشرفته ۲۰۱۰
آموزش ایجاد فایل چندکاربره با سطح دسترسی مشخص
یوزرفرم پیشرفته -Advanced  User Form
داشبورد (مقدماتی) – Dashboards(Elementary)
ابزارهای اعتبار سنجی و اخطار دهنده
بسته آموزشی userform
مدیریت و کنترل خطا در اکسل
توابع متنی
گرافیک در اکسل
جزوه آموزشی جداول و نمودارهای پاشنه ای
فایل آموزشی نحوه تهیه فرمت عددی دلخواه یا custom number format cell
آموزش ایجاد فایل چندکاربره با سطح دسترسی مشخص
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: راهنمائی در خصوص چاپ خودکار فیش حقوق

  1. #1

    آخرین بازدید
    15 _ 11 _ 2014
    تاریخ عضویت
    December_2012
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    0
    سپاس
    0
    سپاس شده
    0 در 0 پست

    راهنمائی در خصوص چاپ خودکار فیش حقوق

    در یک شیت یک فرم مثلا فیش حقوقی داریم و در یک شیت دیگه لیست کارکنان . میخوایم فرم فیش حقوقی بطور خودکار توسط لیست کارکنان پر شده و چاپ شود
    لطفا راهنمائی کنید . ممنون
    اخطار: این یک موضوع قدیمی است
    به دلیل قدیمی بودن موضوع، ممکن است برخی فایل های ضمیمه به درستی کار نکنند. لطفا در صورت عدم ضرورت، از بالا آوردن موضوعات قدیمی خودداری نمایید.

  2.  

  3. #2


    آخرین بازدید
    17 _ 11 _ 2014
    تاریخ عضویت
    June_2011
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    2
    سپاس
    0
    سپاس شده
    1 در 1 پست

    nayyeri1982 به Yahoo ارسال پیام

    RE: راهنمائی در خصوص چاپ خودکار فیش حقوق

    در شیتی که فیش حقوق است ، اسامی و اطلاعات همه کارکنان بصورت تفکیک شده موجود است؟ آیا اطلاعات هر یک از کارکنان در یک ردیف وجود دارد ؟ و آیا تمام اطلاعاتی که مربوط به آقای الف است باید در فرم چا| بیاید یا فقط اطلاعات آقای الف مروبط به یک ماه خاص (مثلا دی ماه) ؟ فرمی که می خواهید چاپ کنید براساس نام کارکنان باید انتخاب شود یا ایتمهای دیگر هم مهم اند مثل اسم ماه مورد نظر؟
    ولی در کل شما می تونید با دستور data>data tools< data validation یک سلول را تبدیل به یک لیست کنید و از لیست یکی را انتخاب کنید. همچنین با استفاده از دستور vlookup می توانید برای اسمی که از لیست انتخاب کردید بطور خودکار اطلاعات سلول مرتبطش را نشان دهید. مثلا از لیست اسم آن کارمند را انتخاب کنید و در یک سلول دیگر بطور خودکار جمع حقوق دریافتی وی نشان داده شود. در مقابل فرمول lookup value نشانددهنده سلولی است که فرمول آنرا مبدا قرار می دهد(در مثال ما منظور همان نام کارمند)آدرس دهی می شود. در قسمتtable-arrey محدوده ای که باید جستجو شود را مشخص می کنیم. در مثال ما ستونهایی که حقوقها در آن درج شده، در قسمت سوم col-index-num شماره ستونی که در محدوده باید عدد آن در سلول قرار بگیرد درج می شود . اگر در محدوده فقط یک ستون راانتخاب کرده باشیم اینجا هم عدد 1 می زنیم.چهارمی را هم falseتایپ کنید)[hr]

  4. #3

    آخرین بازدید
    15 _ 11 _ 2014
    تاریخ عضویت
    December_2012
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    0
    سپاس
    0
    سپاس شده
    0 در 0 پست

    RE: راهنمائی در خصوص چاپ خودکار فیش حقوق

    در یک شیت لیست کارکنان وجود داره با تمام مشخصات و در یک شیت دیگه فرم خالی فیش حقوقی ، ما میخواهیم بر اساس کد پرسنلی نام و حقوق هر کارمند رو در جاهای خالی فرم فیش حقوقی گذاشته و چاپ کند . مشکل بنده در چاپ کردن خودکار همه است ، ( یعنی برای هر کارمند فرم خالی فیش حقوقی رو پر کرده و چاپ کند )

  5. #4


    آخرین بازدید
    17 _ 11 _ 2014
    تاریخ عضویت
    June_2011
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    2
    سپاس
    0
    سپاس شده
    1 در 1 پست

    nayyeri1982 به Yahoo ارسال پیام

    RE: راهنمائی در خصوص چاپ خودکار فیش حقوق

    راهی بلد نیستم. شاید با دستورات vba بتوان کاری کرد. دوستان قدیمی کمک کنند لطفا

  6. #5


    آخرین بازدید
    28 _ 03 _ 2016
    تاریخ عضویت
    November_2012
    نوشته ها
    58
    امتیاز
    10
    سپاس
    3
    سپاس شده
    5 در 5 پست

    RE: راهنمائی در خصوص چاپ خودکار فیش حقوق

    شما میتونید از mail merge نرم افزار word استفاده کنید ....
    در این روش فرم رو در فایل اکسل درست نمیکنید بلکه در ورد اون رو ایجاد میکنید و فقط از فایل اکسل به عنوان فایل حاوی اطلاعات کارمندان استفاده میکنید. پس ابتدا اطلاعات فایل اکسلتون رو به صورت جدول در بیارید که عنوان هر ستون مشخص باشه.
    وارد نرم افزار ورد میشید از تب mailings بر روی کشویی start mail merge کلیک میکنید و گزینه step by step mail merge رو انتخاب کنید ، منوی تازه ای در سمت راست ظاهر میشه که در اون 6 مرحله وجود داره در مرحله اول شما گزینه envelope رو فعال کرده و به مرحله دوم میرید بر روی envelope optione کلیک کرده و اندازه کاغذتون رو انتخاب میکندی و به مرحله سوم میرید. در مرحله سوم بر روی browe کلیک کرده و فایلتون رو وارد کرده و اوکی کنید، در این مرحله میتونید فرم خامتون رو بر روی صفحه کپی یا ایجاد کنید.حالا در قسمت هایی که قراره اطلاعات فایل اکسل وارد بشه قرار گیرید و از گزینه های منوی بالا گزینه ی insert merge fileld رو انتخاب کنید ، میبینید که عنوان هایی که برای هر تسون در فایل اکسل تعریف کردید در اینجا دیده میشه که میتونید از بین اونها انتخاب کنید. به طور مثال:
    اگر در فایل اکسل عنوانی به اسم "کد پرسونلی" دارید اون رو در قسمتی که قرار است کد پرسونلی نوشته بشه واردی کنید.
    همه ی قسمت ها رو اضافه کنید و بعد به مرحله 6 برید، در مرحله آخر دو گزینه وجود داره ، گزینه پرینت که مستقیما همه فرم ها رو پرینت میگیره و گزینه بعدی که همه فرم ها رو به صورت کامل نماشی میده...

  7. #6

    آخرین بازدید
    15 _ 11 _ 2014
    تاریخ عضویت
    December_2012
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    0
    سپاس
    0
    سپاس شده
    0 در 0 پست

    RE: راهنمائی در خصوص چاپ خودکار فیش حقوق

    ممنون دوست عزیز دقیقاً همون چیزی بود که میخواستم

  8. #7


    آخرین بازدید
    2 هفته پیش
    تاریخ عضویت
    July_2010
    نوشته ها
    186
    امتیاز
    275
    سپاس
    99
    سپاس شده
    264 در 94 پست

    mostafap4 به Yahoo ارسال پیام

    RE: راهنمائی در خصوص چاپ خودکار فیش حقوق

    با سلام
    در اين مورد ميل مرج يك سوال دارم
    مثلا توي همين فيش حقوقي كه با ميل مرج ساخته شده چجوري ميشه كاري كرد كه ارقام را بصورت سه رقه سه رقم جدا كند؟
    ممنون ميشم دوستان راهنمايي كنند

  9. #8


    آخرین بازدید
    2 هفته پیش
    تاریخ عضویت
    July_2010
    نوشته ها
    186
    امتیاز
    275
    سپاس
    99
    سپاس شده
    264 در 94 پست

    mostafap4 به Yahoo ارسال پیام

    RE: راهنمائی در خصوص چاپ خودکار فیش حقوق

    دوستان و اساتید محترم کسی جواب این سوال را ندونست؟
    ممنون میشم اگر کسی میدونه راهنماییم کنه

  10. #9


    آخرین بازدید
    17 _ 11 _ 2014
    تاریخ عضویت
    June_2011
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    2
    سپاس
    0
    سپاس شده
    1 در 1 پست

    nayyeri1982 به Yahoo ارسال پیام

    RE: راهنمائی در خصوص چاپ خودکار فیش حقوق

    من نمی دونم توی word چه جوری باید اعداد رو فرمت دهی کرد


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. كتابي در خصوص pivot table
    توسط afshin160 در انجمن پیوت تیبل و پايگاه داده - Pivot Table and Database
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: 08 _ 05 _ 2015, 11:47

بازدید کنندگان با جستجو های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

انجمن اكسل ايران , اكسل , اكسس , سوال و جواب اكسل , سوال اكسس , انجمن اكسل ايران , توابع اكسل, آموزش اكسل, آموزش اكسس, VBA, ويژوال بيسيك

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها فعال هستند
  • شکلک ها فعال هستند
  • کد [IMG] فعال است
  • کد [VIDEO] فعال است
  • کد HTML غیر فعال است
با ما در تماس باشيد