نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

موضوع: محاسبه اضافه کار یا کسری کار در یک سلول

  1. #1


    آخرین بازدید
    2024/02/08
    تاریخ عضویت
    April 2011
    نوشته ها
    384
    امتیاز
    245
    سپاس
    415
    سپاس شده
    225 در 123 پست
    سطح اکسل
    67.00 %

    محاسبه اضافه کار یا کسری کار در یک سلول

    دوستان
    این فایل رو یه نگاه بندازید.
    وقتی طرف برفرض 11:30 کار کرده
    3:30 باید براش اضافه کار حساب بشه
    و اگه از 8:00 ساعت کمتر کار کنه توی همون ستون مقدارشو کمتر از 8 ساعت حساب کنه
    این مشکلش چیه(سلول زرد رنگ)
    اخطار: این یک موضوع قدیمی است
    به دلیل قدیمی بودن موضوع، ممکن است برخی فایل های ضمیمه به درستی کار نکنند. لطفا در صورت عدم ضرورت، از بالا آوردن موضوعات قدیمی خودداری نمایید.
    فايل هاي پيوست شده فايل هاي پيوست شده
    • نوع فایل: xlsx temp.xlsx اطلاعات (9.9 کیلو بایت, 207 نمایش)

  2. سپاس ها (1)


  3.  

  4. #2


    آخرین بازدید
    2023/10/14
    تاریخ عضویت
    March 2013
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    842
    امتیاز
    3816
    سپاس
    4,083
    سپاس شده
    3,091 در 786 پست
    سطح اکسل
    100 %

    Behnam به Yahoo ارسال پیام
    این بحث زیاد مطرح شده،فرمول شما اشتباهه،بهتره اون ساعت 8:00 که استاندارد و ثابت هست رو داخل یه سلول بنویسید و لینک بدید،نوشتن ساعت تو فرمول غلطه
    یه فایل براتون میذارم از اون کمک بگیرید(البته قبلا این شبیه فایل رو دوستان آپلود کرده بودند)
    فايل هاي پيوست شده فايل هاي پيوست شده
    هرچیز که در جستن آنی، آنی


  5. #3


    آخرین بازدید
    2024/02/08
    تاریخ عضویت
    April 2011
    نوشته ها
    384
    امتیاز
    245
    سپاس
    415
    سپاس شده
    225 در 123 پست
    سطح اکسل
    67.00 %

    مرسی بهنام جان
    منم هرچی سرچ کردم دیدم نیست
    یا ساعت کار رو نمیشه - حساب کرد (یعنی تو اکسل اجازه نمیده) و توی قدر مطلق و ....
    حالا این کار میشه :

    ورود خروج ورود خروج اضافه کار کسری کار
    8:00 11:00 13:00 17:00 02:30 1:00

    نمیخوام یه ستون ساعت کار استاندارد رو داشته باشه
    اضافه کار کمتر یا بیشتر از 8 ساعت رو حساب کنه
    و کسر کار رو منفی هم نزنه اصلا
    میشه؟

  6. سپاس ها (3)


  7. #4


    آخرین بازدید
    2023/10/14
    تاریخ عضویت
    March 2013
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    842
    امتیاز
    3816
    سپاس
    4,083
    سپاس شده
    3,091 در 786 پست
    سطح اکسل
    100 %

    Behnam به Yahoo ارسال پیام
    خدمتتون عرض کردم این که بخواهید تو فرمول مثلا بنویسید 8:00< این اشتباهه و اکسل قبول نمیکنه همچین چیزی رو
    باید تو یه سلول جدا 8:00 رو بنویسید و از اون کمک بگیرید،حالا اگه نمیخواید اون سلول دیده بشه میتونید اون ستون رو هاید کنید
    هرچیز که در جستن آنی، آنی


  8. #5


    آخرین بازدید
    2024/02/08
    تاریخ عضویت
    April 2011
    نوشته ها
    384
    امتیاز
    245
    سپاس
    415
    سپاس شده
    225 در 123 پست
    سطح اکسل
    67.00 %

    آقا بهنام من این کار رو کردم و مشکلم حل شد.
    فقط یه مشکل دیگه پیش اومده اونم اینه که وقتی بر فرض شخص یک روز نیومده باشه براش 8 ساعت کسری کار میخوره که من نمیخوام اینطوری بشه
    یعنی اگه توی سطر های ورود و خروج اطلاعاتی نبود کسری کار محاسبه نشه یا یه چیزی تو این مایه ها
    فایل رو بی زحمت ببین تا منظورمو متوجه بشید.
    فايل هاي پيوست شده فايل هاي پيوست شده
    • نوع فایل: xlsx temp.xlsx اطلاعات (12.0 کیلو بایت, 88 نمایش)

  9. #6


    آخرین بازدید
    4 روز پیش
    تاریخ عضویت
    November 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,518
    امتیاز
    6118
    سپاس
    2,884
    سپاس شده
    4,886 در 1,380 پست
    سطح اکسل
    71.67 %

    نقل قول نوشته اصلی توسط atadaliran نمایش پست ها
    آقا بهنام من این کار رو کردم و مشکلم حل شد.
    فقط یه مشکل دیگه پیش اومده اونم اینه که وقتی بر فرض شخص یک روز نیومده باشه براش 8 ساعت کسری کار میخوره که من نمیخوام اینطوری بشه
    یعنی اگه توی سطر های ورود و خروج اطلاعاتی نبود کسری کار محاسبه نشه یا یه چیزی تو این مایه ها
    فایل رو بی زحمت ببین تا منظورمو متوجه بشید.
    يک شرط تو دل شرط موجود اضافه کنيد، مثلا" براي خانه h5 فرمولش مي شود:
    کد:
    =if(and(b5=0;c5=0);0;if($l$2>f5;$l$2-f5;0))
    البته به جاي and از or هم مي توانيد استفاده کنيد.


  10. #7


    آخرین بازدید
    2017/05/03
    تاریخ عضویت
    January 2012
    نوشته ها
    154
    امتیاز
    106
    سپاس
    146
    سپاس شده
    108 در 36 پست
    تعیین سطح نشده است

    Depressed

    سلام
    من قبلاً به یک فایل محاسبه حقوق با شرایطی شبیه شما نیاز داشتم ببین کمکت میکنه

    فقط کافیه ساعت ورود و خروج رو وارد کنی و در قسمت حقوق ماهیانه حقوق پایه
    البته در قسمت تقسیم حقوق به ساعت کارکرد ماهیانه باید در فرمول براساس نیاز محاسباتی خودت وارد کنی (چون شرکتی که من بودم متاسفانه حقوق ماهیانه رو براساس 208 ساعت محاسبه میکرد )و در قسمت اضافه کاری هم براساس هر 6 ساعت یک روز کاری محاسبه شده است


    ضمناً به ذهنم زد میتونی در قسمت کسری کار برای روزهای که کارکنان حضور ندارند و ساعتی درج نمیشه غیبت زده بشه

    لازم بود بگو برات آماده کنم
    فايل هاي پيوست شده فايل هاي پيوست شده


  11. #8


    آخرین بازدید
    2023/04/24
    تاریخ عضویت
    April 2014
    محل سکونت
    كرج
    نوشته ها
    892
    امتیاز
    4526
    سپاس
    2,297
    سپاس شده
    2,910 در 801 پست
    سطح اکسل
    64.00 %

    Green D

    سلام
    اتفاقا چند روز پيش تو شركت به من گفتن يه ليست براي نگهباني درست كنم كه ساعت ورود و خروج كارگرهارو ثبت كنن ، بطوري كه بشه قبل از پايان ماه دقيقا مديريت بفهمه هر كارگر چقدر كاركرده ، اين ليست بايد خيلي ساده باشه و كاربردي كه هر كسي بتونه باهاش كار كنه ،* منم اينو براشون درست كردم كه فكر كنم دقيقا همون چيزيه كه شما لازم داريد .

    ليست ورود و خروج كارگري - misam.xls

    در ضمن اين فايل با اكسل 2003 نوشته شده ، اگرم به رمز براي اديت اين فايل احتياج داشتيد با ايميل من تماس بگيريد .

    موفق باشيد


  12. #9


    آخرین بازدید
    2024/02/08
    تاریخ عضویت
    April 2011
    نوشته ها
    384
    امتیاز
    245
    سپاس
    415
    سپاس شده
    225 در 123 پست
    سطح اکسل
    67.00 %

    نقل قول نوشته اصلی توسط مجید نمایش پست ها
    سلام من قبلاً به یک فایل محاسبه حقوق با شرایطی شبیه شما نیاز داشتم ببین کمکت میکنه فقط کافیه ساعت ورود و خروج رو وارد کنی و در قسمت حقوق ماهیانه حقوق پایه البته در قسمت تقسیم حقوق به ساعت کارکرد ماهیانه باید در فرمول براساس نیاز محاسباتی خودت وارد کنی (چون شرکتی که من بودم متاسفانه حقوق ماهیانه رو براساس 208 ساعت محاسبه میکرد )و در قسمت اضافه کاری هم براساس هر 6 ساعت یک روز کاری محاسبه شده است ضمناً به ذهنم زد میتونی در قسمت کسری کار برای روزهای که کارکنان حضور ندارند و ساعتی درج نمیشه غیبت زده بشه لازم بود بگو برات آماده کنم
    ممنون دوست عزیز اون 1 و 2 که سمت راست اضافه کردی از کجا میشه اضافه کرد یه جور hyperlink

  13. #10


    آخرین بازدید
    4 روز پیش
    تاریخ عضویت
    November 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,518
    امتیاز
    6118
    سپاس
    2,884
    سپاس شده
    4,886 در 1,380 پست
    سطح اکسل
    71.67 %

    نقل قول نوشته اصلی توسط atadaliran نمایش پست ها
    ممنون دوست عزیز اون 1 و 2 که سمت راست اضافه کردی از کجا میشه اضافه کرد یه جور hyperlink
    اونها مربوط مي شود به توانايي گروه بندي توسط اکسل که از نوار بالاي اکسل و قسمت data و سپس group و ungroup مي توان اضافه کرد، منظورتون را از "يک جور هايپرلينک" نفهميدم! يعني عملکرد آنها شبيه يک جور هايپرلينک است؟ البته بيشتر شبيه فيلترينگ است.

  14. سپاس ها (2)



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدید کنندگان با جستجو های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

نحوه محاسبه اضافه کارو کسر کار

نحوه محاسبه کسر کار

فرمول محاسبه غیبت در اکسل

فرمول اضافه کار و کسر کار

کدام تابع ساعت کارکرد کارکنان را در اکسل محاسبه میکند

نحوه محاسبه ساعات کاری کارکنان در اکسل

محاسبه کسر کار

محاسبه اضافه کاری با شرط if در اکسل

محاسبه کسر کارو غیبت در اکسل

محاسبه اضافه کار در excel

محاسبه کارکرد پرسنل قسمت

دانلود محاسبه کسر کاردر اکسل

نمایش اکسل د رابط ساعت کار و اضافه کارو کسری سعت

طریقه محسابه ساعت اضافه کاری در اکسل با ifطریقه محسابه اضافه کاری در اکسل با ifدانلود فایل محاسبه کارکرد ماهانه پرسنل در اکسلقانون محاسبه کسری کارمحاسبه ی و فرمول حقوق و اضافه کار در اکسلمحاسبه ی حقوق و اضافه کار در اکسلتقسيم اضافه كاري با اكسلفرمول محاسبه کسر کار در اکسلنحوه محسابه کسر کارفرمول محاسبه کسری کارفایل اکسل برا ی ثبت اضافه کاری کارمندانساعت کسری کار به کارکردموظف اضافه میشود؟

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها فعال هستند
  • شکلک ها فعال هستند
  • کد [IMG] فعال است
  • کد [VIDEO] فعال است
  • کد HTML غیر فعال است