با سلام خدمت دوستان
توي يك فايل اكسلي كه براي يكي از دوستانم تهيه مي كنم به اين مسئله رسيدم و از اين قراره كه در يك ليستي كه بصورت موقت و هر روز متغير است مشخصات افراد ( در شيت ثبت اطلاعات موقت ) ثبت مي شود. حال نياز است كه اطلاعات كليه افراد در يك ليست جداگانه ( شيت بانك اطلاعات )نگهداري شود . با توجه به اينكه كاربري كه مسئول ثبت اطلاعات مي باشد خيلي با اكسل آشنايي ندارد ،( همينطور خود بنده
) كه از وي بخواهيم  افرادي كه براي نخسين بار اطلاعات آنها در ليست موقت ثبت مي شود ، مشخصات  آنها در شيت بانك اطلاعات وارد كند ، و قطعا احتمال بروز خطاي كاربري زياد  است ، احتمال فراموشي كاربر و از اين دست مسائل ، بدنبال راهكاري هستم  بگونه ايكه كدي در شيت "ثبت اطلاعات موقت" يا " بانك اطلاعات" هر كدام كه  اساتيد صلاح مي دانند ، بصورت فعال ( نه بصورت ماكرو كه نياز به اجراي آن  توسط كاربر باشد) باشد كه به محض اينكه ركورد جديدي ثبت شود كه در ليست  بانك اطلاعات وجود ندارد ، اطلاعات اين ركورد ( يك يا چند فيلد از آن كه مد  نظر است ) به صورت اتوماتیک به بانك اطلاعات اضافه گردد . البته نيازي نيست كه در بانك  اطلاعات ، ركورد جديد بصورت مرتب شده سورت گردد ، در همين حد كه به انتهاي  ليست بانك اطلاعات اضافه گردد كافي مي باشد.
لینک دانلود فایل نمونه
Download File : List_1.xlsx
ممنون از توجه دوستان و اساتيد گرامي
قابل ذکر اینکه بصورت دستی چنین کاری انجام شده ، فقط نیاز دارم که بصورت اتوماتیک اینکار صورت بگیرد
					توي يك فايل اكسلي كه براي يكي از دوستانم تهيه مي كنم به اين مسئله رسيدم و از اين قراره كه در يك ليستي كه بصورت موقت و هر روز متغير است مشخصات افراد ( در شيت ثبت اطلاعات موقت ) ثبت مي شود. حال نياز است كه اطلاعات كليه افراد در يك ليست جداگانه ( شيت بانك اطلاعات )نگهداري شود . با توجه به اينكه كاربري كه مسئول ثبت اطلاعات مي باشد خيلي با اكسل آشنايي ندارد ،( همينطور خود بنده
) كه از وي بخواهيم  افرادي كه براي نخسين بار اطلاعات آنها در ليست موقت ثبت مي شود ، مشخصات  آنها در شيت بانك اطلاعات وارد كند ، و قطعا احتمال بروز خطاي كاربري زياد  است ، احتمال فراموشي كاربر و از اين دست مسائل ، بدنبال راهكاري هستم  بگونه ايكه كدي در شيت "ثبت اطلاعات موقت" يا " بانك اطلاعات" هر كدام كه  اساتيد صلاح مي دانند ، بصورت فعال ( نه بصورت ماكرو كه نياز به اجراي آن  توسط كاربر باشد) باشد كه به محض اينكه ركورد جديدي ثبت شود كه در ليست  بانك اطلاعات وجود ندارد ، اطلاعات اين ركورد ( يك يا چند فيلد از آن كه مد  نظر است ) به صورت اتوماتیک به بانك اطلاعات اضافه گردد . البته نيازي نيست كه در بانك  اطلاعات ، ركورد جديد بصورت مرتب شده سورت گردد ، در همين حد كه به انتهاي  ليست بانك اطلاعات اضافه گردد كافي مي باشد.لینک دانلود فایل نمونه
Download File : List_1.xlsx
ممنون از توجه دوستان و اساتيد گرامي
قابل ذکر اینکه بصورت دستی چنین کاری انجام شده ، فقط نیاز دارم که بصورت اتوماتیک اینکار صورت بگیرد




کامنت