سلام دوستان وقتتون بخیر
همانگونه که در فرم مشخصه دو قسمت پرینت دارم یکی پرینت همه و یکی پرینت فاکتور جلسه
با پرینت همه مشکلی ندارم ولی با پرینت فاکتور جلسه مشکل دارم
حالا میخوام داخل لیست باکس هر مقداری که بود مثلا 5 ردیف اطلاعات رو از لیست باکس بگیره و بریزه داخل شیت 13 و 5 ردیف اول رو پر کنه و مابقی ردیف های خالی رو حذف کنه یعنی فقط ردیف های پر رو نگه داره و ردیف های خالی رو حذف کنه امیدوارم منظورمو خوب رسانده باشم.
Book1 (Autosaved).rar
همانگونه که در فرم مشخصه دو قسمت پرینت دارم یکی پرینت همه و یکی پرینت فاکتور جلسه
با پرینت همه مشکلی ندارم ولی با پرینت فاکتور جلسه مشکل دارم
حالا میخوام داخل لیست باکس هر مقداری که بود مثلا 5 ردیف اطلاعات رو از لیست باکس بگیره و بریزه داخل شیت 13 و 5 ردیف اول رو پر کنه و مابقی ردیف های خالی رو حذف کنه یعنی فقط ردیف های پر رو نگه داره و ردیف های خالی رو حذف کنه امیدوارم منظورمو خوب رسانده باشم.
Book1 (Autosaved).rar