با سلام خدمت همه دوستان. یک فایل شامل 3 شیت دارم.مربوط به مراجعه کنندگان.ساده ترین راه حلها و توابع مورد نظر اینجانب می باشد:
1-بانک اطلاعاتی حدود 10000 نفر چگونه تشکیل شود
2-در این بانک شماره ملی به عنوان کد هر نفر محسوب می شود.
3-اطلاعات افراد به همین شکل وجود داشته است . حال برای سال جدید آیا اطلاعات هر نفر برای موارد گوناگون و گزینه های مختلف در بانک اطلاعاتی تکرار گردد یا چینش جدید و کم دردسری وجود دارد؟ به طوریکه در لیست روزانه با زدن شماره ملی و انتخاب محصول و گزینه اطلاعات و کروکی و ... جستجو و ثبت گردد.
4-اگر ارباب رجوع چند محصول داشته باشد میان این شیت ها چگونه ارتباط برقرار شده و سلولها پر شوند
5-چگونه تاریخ خودکار شمسی در قسمت مربوطه و روزانه اعمال گردد.
6-آیا می شود در زمینه کار ، عکس وارد گردد اما در موقع چاپ رسید، عکس چاپ نگردد.
7-لیست کل به عنوان بانک اطلاعات . لیست روزانه برای ثبت اطلاعات امسال ارباب رجوع تا 100 ردیف می باشد. و رسید برای سند ارباب رجوع و بایگانی می باشد
8-چگونه می شود لیست روزانه با فشاریک کلید یا یک باکس در شیت دیگر ذخیره شود به طوریکه فرمولهای آن نیز برداشته شوند و هر روز لیست جدید در زیر لیستهای قبلی به ترتیب ذخیره شوند
9-جمعبندی روزانه و آمار روزانه مانند مبلغ، سطح، تعداد ارباب رجوع و ... هم برای روزانه و هم برای کل کارکرد در شیط دیگری مورد نیاز است.
10-ساده ترین راه حلها مد نظر است.
11-اگر روی این فایل یک نمونه از عملیات مورد نظر و ساده اعمال و ارسال گردد تشکر می کنم.
موفق باشید.
1-بانک اطلاعاتی حدود 10000 نفر چگونه تشکیل شود
2-در این بانک شماره ملی به عنوان کد هر نفر محسوب می شود.
3-اطلاعات افراد به همین شکل وجود داشته است . حال برای سال جدید آیا اطلاعات هر نفر برای موارد گوناگون و گزینه های مختلف در بانک اطلاعاتی تکرار گردد یا چینش جدید و کم دردسری وجود دارد؟ به طوریکه در لیست روزانه با زدن شماره ملی و انتخاب محصول و گزینه اطلاعات و کروکی و ... جستجو و ثبت گردد.
4-اگر ارباب رجوع چند محصول داشته باشد میان این شیت ها چگونه ارتباط برقرار شده و سلولها پر شوند
5-چگونه تاریخ خودکار شمسی در قسمت مربوطه و روزانه اعمال گردد.
6-آیا می شود در زمینه کار ، عکس وارد گردد اما در موقع چاپ رسید، عکس چاپ نگردد.
7-لیست کل به عنوان بانک اطلاعات . لیست روزانه برای ثبت اطلاعات امسال ارباب رجوع تا 100 ردیف می باشد. و رسید برای سند ارباب رجوع و بایگانی می باشد
8-چگونه می شود لیست روزانه با فشاریک کلید یا یک باکس در شیت دیگر ذخیره شود به طوریکه فرمولهای آن نیز برداشته شوند و هر روز لیست جدید در زیر لیستهای قبلی به ترتیب ذخیره شوند
9-جمعبندی روزانه و آمار روزانه مانند مبلغ، سطح، تعداد ارباب رجوع و ... هم برای روزانه و هم برای کل کارکرد در شیط دیگری مورد نیاز است.
10-ساده ترین راه حلها مد نظر است.
11-اگر روی این فایل یک نمونه از عملیات مورد نظر و ساده اعمال و ارسال گردد تشکر می کنم.
موفق باشید.

