کاربرد add a group در گزارش ها

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • fo-eng

    • 2014/06/02
    • 51

    کاربرد add a group در گزارش ها

    سلام.
    وقتی یک گزارش تهیه می کنیم! بعدش از قسمت design گزینه grouping & totals رو انتخاب می کنیم.
    در پایین می یاییم add a group رو انتخاب می کنیم! این بدرد چه مواردی می خوره؟
    [FONT=Times New Roman][SIZE=3][COLOR=#000000] [/COLOR][/SIZE][/FONT][CENTER][COLOR=#800080] [/COLOR][/CENTER][COLOR=#800080] [/COLOR][CENTER][COLOR=#800080]گاهی شاپرکی را از تار عنکبوت می گیری ،[/COLOR][/CENTER][COLOR=#800080] [/COLOR][CENTER][COLOR=#800080] خیلی آرام ...[/COLOR][/CENTER][COLOR=#800080] [/COLOR][CENTER][COLOR=#800080]تا رهایش کنی ؛[/COLOR][/CENTER][COLOR=#800080] [/COLOR][CENTER][COLOR=#800080] شاپرک میان دستانت له می شود ...[/COLOR][/CENTER][COLOR=#800080] [/COLOR][CENTER][COLOR=#800080]نیت ِ تو کجا[/COLOR][/CENTER][COLOR=#800080] [/COLOR][CENTER][COLOR=#800080] و سرنوشت او کجا ...[/COLOR][/CENTER][COLOR=#800080] [/COLOR][CENTER][COLOR=#800080] [/COLOR][/CENTER]
چند لحظه..