اضافه کردن Sheet بر روی یک سری Sheet دیگر

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • musicbox1970

    • 2013/04/06
    • 41

    اضافه کردن Sheet بر روی یک سری Sheet دیگر

    با سلام
    دوستان من در حال تنظیم گزارش روزانه از یک پروژه ساختمانی هستم. این گزارش پس از تکمیل میبایست هر روز پر شده و به کارفرما ارسال شود. روش پر کردن آن به این صورت است که یک فرم ثابت تهیه شده و هر روز بر اساس مقادیر کارهای انجام شده، ارقام مربوطه وارد می گردد.
    هر روز این گزارش با قرار دادن نام روز (مثلاً 04 که به معنای روز 4 آن ماه است) در sheet، تکمیل می شود و روز بعد با add کردن sheet جدید و تغییر نام آن (به عنوان مثال تغییر نام به 5) پر می گردد.
    در این صورت در آخر هر ماه یک فایل که با نام آن ماه ذخیره شده به تعداد روزهای همان ماه (مثلاً 31 عدد) Tab در sheet در نظر گرفته می شود. و برای ماه جدید میبایست یک فایل جدید با نام همان ماه ایجاد کرد. (چقدر حرف زدم!!)
    حال سئوال من این است، آیا می توان در اکسل با ویژاوال بیسیک (یا هر روش دیگری) Tab های مختلف را گروه بندی چند لایه کرد؟ (مثلاً یک Worksheet در پایین اکسل باشد به نام پروژه تجاری بعد با کلیک روی آن چند sheet دیگر باز شود با عنوان های گزارش روزانه، گزارش حوادث و ... . سپس روی گزارش روزانه کلیک کنیم و چند sheet دیگر مثلاً فروردین، اردیبهشت، خرداد و ... بعد روی هر کدام که برویم با باز کردن هر ماه روزهای هر ماه باز شود و الی آخر...)
    می بخشید خیلی توضیح دادم ولی خیلی وقته دنبال جواب این سوالم.
  • امين اسماعيلي
    مدير تالار ويژوال بيسيك

    • 2013/01/17
    • 1198

    #2
    RE: اضافه کردن Sheet بر روی یک سری Sheet دیگر

    با درود
    دوست عزیز چرا این همه دردسر. سری که درد نمیکنه دستمال چرا ببندیم. شما میومدی یه ستون به نام تاریخ و یه ستون به نام ماه به یه فرم خامت اظافه میکردی. در کل 2 تا شیت میخوایم یه شیت که اطلاعات شما از اول روز کاری تا زمانی که تو این شرکت کار میکنی ثبت میشه. یه شیتم برای پرینت و ثبت اطلاعات برای دادن به کار فرما. که بعد از ثبت و پرینت خالی میشه. با یه outofilter ساده کارت حل میشه. نیاز به ان همه دردسرم نیست
    در پناه خداوندگار ایران زمین باشید و پیروز

    کامنت

    • musicbox1970

      • 2013/04/06
      • 41

      #3
      RE: اضافه کردن Sheet بر روی یک سری Sheet دیگر


      واقعیت اینه که این فرم های گزارش روزانه اینقدر شلوغ هستند که امکان امر فوق نیست و یا میبایست save as جدید گرفته شود یا اگر می شد sheet ها را گروه بندی کرد موضوع حل می شد. البته من منظور شما را از outofilter متوجه نشدم . ولی سوای این داستان به گروه بندی sheet ها نیاز دارم.

      کامنت

      • امين اسماعيلي
        مدير تالار ويژوال بيسيك

        • 2013/01/17
        • 1198

        #4
        RE: اضافه کردن Sheet بر روی یک سری Sheet دیگر

        نگاه کن شلوغی مهم نیست . منظورم از فیلتر این بود که مثلا ماه رو یا روز رو فیلتر میکنی یا حتی بین 2 تاریخ یا هرچی بعد با یه کد مورد های پیدا شدرو با کد نویسی میبریم تو یه شیت دیگه و پرینت میگیریم و یه save as اکسلی هم واسه کار فرما میگیریم که بهش بدیم. ولی بازم من تا حالا بر خورد نداشتم با ایت موضوع که زیر شیت از یه شیت داشته باشیم . اما سرچ میکنم خبرتون میکنم
        در پناه خداوندگار ایران زمین باشید و پیروز

        کامنت

        • musicbox1970

          • 2013/04/06
          • 41

          #5
          RE: اضافه کردن Sheet بر روی یک سری Sheet دیگر

          خبری نیست؟

          کامنت

          Working...