نمایش سطر و ستون های Excel در قالب و فرمت جدید

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • PersianUser
    • 2013/11/06
    • 3

    نمایش سطر و ستون های Excel در قالب و فرمت جدید

    اطلاعاتی را در Excel دارم که میخواهم آنها را در یک قالب متفاوت نمایش دهم.
    یعنی میخواهم اطلاعات موجود در Excel که هر سطر مربوط به یک رکورد می شود را برای پرینت گرفتن به صورت دیگری چیدمان آن را تغییر دهم.
    یک مثال مطرح میکنم.
    در Excel اطلاعات افراد را ذخیره کردم که هر سطر مربوط به یک فرد می باشد. حالا لازم است که اطلاعات هر 10 نفر را در یک کاغذ A4 نمایش بدهم. نحوه نمایش هم به این شکل هست که جای فیلدهای هر رکورد دیگر بصورت سطر و ستون نمی باشد.
    این کار را با Mail Merge موجود در WORD انجام دادم. اما در هر صفحه فقط اطلاعات یک نفر را میتوان نمایش داد.
  • PersianUser
    • 2013/11/06
    • 3

    #2
    فایل اکسل من مانند تصویر زیر است:




    می خواهم اطلاعات را مانند تصویر زیر پرینت بگیرم.


    ا
    اگر بشود اطلاعاتم را از داخل اکسل به Word منتقل کنم، خیلی خوب است.
    هرچند که این کار را توسط Mail merge که در برنامه Word است، انجام داده ام. اما همانطور که قبلا عرض کردم در هر صفحه Word فقط یک سطر از اطلاعات موجود در اکسل نمایش داده می شود و نتوانستم بیش از یک رکورد را در صفحه نمایش دهم.
    Last edited by PersianUser; 2013/11/08, 22:46.

    کامنت

    • PersianUser
      • 2013/11/06
      • 3

      #3
      خواهشا کسی به من کمک کند.

      کامنت

      • ali karimi rounaghi
        • 2013/12/29
        • 1

        #4
        سلام اگه منظورتونو درست متوجه شده باشم ميتونيد از اكسس و از تب External Data استفاده كني بعد هم يه report بگيري
        فایل های پیوست شده

        کامنت

        • ~M*E*H*D*I~

          • 2011/10/19
          • 4374

          #5
          ممنون از علی آقای عزیز

          برای ساخت این لیبل ها کافیه از مسیر Create/Report/Label لیبل های مورد نظر خودتون رو طراحی کنید

          sigpic

          کامنت

          • smartman

            • 2012/01/18
            • 170

            #6
            البته با استفاده از همون Mail Merge در Word هم میشه؛ به این صورت که بعد از طراحی 10 لیبل و قرار دادن فیلدها، بین هر لیبل از منوی Mailings→Rules یک Next Record قرار دهید.

            کامنت

            Working...