دوستان در صفحه اکسلم می خواهم مکانی رو برای درج عکس 3*4دانش آموز قرار دهم .دوستان چگونه هایپرلینکی قرار بدم که با زدن آن لینک بشود آدرس عکس دانش آموز رو از کامپیوتر،برای اکسل مشخص کنیم؟
اضافه شدن هایپر لینک گذاشتن عکس
Collapse
X
-
اضافه شدن هایپر لینک گذاشتن عکس
با سلام خدمت دوستان و اساتید عزیز
دوستان در صفحه اکسلم می خواهم مکانی رو برای درج عکس 3*4دانش آموز قرار دهم .دوستان چگونه هایپرلینکی قرار بدم که با زدن آن لینک بشود آدرس عکس دانش آموز رو از کامپیوتر،برای اکسل مشخص کنیم؟ -
تو تایپیک آموزش داشبورد فایلی گذاشتم که با انتخاب یک فرد عکس عوض میشه نگاهی بنداری بهش بد نیست[CENTER]
[SIGPIC][/SIGPIC]
[/CENTER] -
به لینک زیر مراجعه کنید
[CENTER]
[SIGPIC][/SIGPIC]
[/CENTER]کامنت
-
سلام
دوست عزیز ممنون از این لینکه پر باری که فرستاده بودید ولی انگاری من منظورمو بد رسونده ام
. حقیقتش من یک فرمی دارم درست می کنم که توو یک قسمتش عکس دانش آموز قرار می گیره و من می خواهم یک جور فایل طراحی بشه با کلیک بر روی گزینه browse بتوانیم مسیر عکسمان را از کامپیوتر مشخص کنیم و سپس بعد از انتخاب ان عکس،آن عکس در محل تعبیه شده برای عکس، قرار بگیرهکامنت
-
خب چرا ميپيچونيش علي آقا. خيلي معمولي از تب insert گزينه picture عكستو وارد كن برادر منسلام
دوست عزیز ممنون از این لینکه پر باری که فرستاده بودید ولی انگاری من منظورمو بد رسونده ام
. حقیقتش من یک فرمی دارم درست می کنم که توو یک قسمتش عکس دانش آموز قرار می گیره و من می خواهم یک جور فایل طراحی بشه با کلیک بر روی گزینه browse بتوانیم مسیر عکسمان را از کامپیوتر مشخص کنیم و سپس بعد از انتخاب ان عکس،آن عکس در محل تعبیه شده برای عکس، قرار بگیره
کامنت
-
فایل زیر رو ملاحضه بفرمائید:فایل های پیوست شده[CENTER][COLOR=#ff0000]************************************[/COLOR]
No [COLOR=#32CD32][B]LION's [/B][/COLOR]roar ruins my hut, I afraid of [COLOR=#ff0000][B]TERMITE's [/B][/COLOR]silence
[COLOR=#ff0000]************************************[/COLOR]
[/CENTER]کامنت
-
کامنت
-
دوست عزیز باید کل محتویات فایل زیپ رو اکسترکت کنید و پوشه pic که حاوی عکسها هستش باید در پوشه ای که فایل اکسل قرار داره قرار داده بشه چون برای مسیریابی عکسها از مسیر(Path) فایل اکسل استفاده میشه.[CENTER][COLOR=#ff0000]************************************[/COLOR]
No [COLOR=#32CD32][B]LION's [/B][/COLOR]roar ruins my hut, I afraid of [COLOR=#ff0000][B]TERMITE's [/B][/COLOR]silence
[COLOR=#ff0000]************************************[/COLOR]
[/CENTER]کامنت
-
با سلام خدمت دوست و استاد گرامی،امیر آقا
امیر اقا خب من هم دقیقا همین چیزی که شما می گید رو میخوام ولی البته می خوام این کارو ماکرو نویسی بشه که با اجرای این ماکرو ،بدون رفتن به تب insert،عکسمونو بتونیم وارد کنیمکامنت
-
تمام عکسهايي که مي خواهيد قرار دهيد کل وقتي که از شما خواهد گرفت فکر نکنم اندازه نصف وقتي که براي ايجاد و پي گيري اين موضوع گذاشتيد باشد.

[SIGPIC][/SIGPIC]کامنت
-
سلام
ممنون از راهنمایی بجا و بسیار مفیدتون علی آقا.ولی علی جان مشکل اینجاست که این فایل اکسلی که دارم درست می کنم ،به عنوان نرم افزار در کلاس های مختلف مدرسه استفاده خواهد شد و متاسفانه اکثر همکارام هم نمیدونن که از کجا باید عکس وارد اکسل کنن واسه همین قصد دارم تا جایی که بشه نرم افزارم user friendly باشه .البته تا جایی که امکانش توو اکسل باشه.Last edited by ali65e; 2014/01/08, 17:00.کامنت
-
فایل زیر رو ببینید امیدوارم کمکتون کنهفایل های پیوست شده[CENTER][COLOR=#ff0000]************************************[/COLOR]
No [COLOR=#32CD32][B]LION's [/B][/COLOR]roar ruins my hut, I afraid of [COLOR=#ff0000][B]TERMITE's [/B][/COLOR]silence
[COLOR=#ff0000]************************************[/COLOR]
[/CENTER]کامنت





کامنت