با سلام و هسته نباشید
من روزانه حدود 50 الی 100 فرم دریافت میکنم که جدول بندی شده هست و از مشتریها نظر سنجی میکنم که توش اعداد یا نظرشونو می نویسن
در اکسل باید به ازای هر فرم یه جدول تولید کنم و اعداد اون رو توش بنویسیم یعنی اگه اون رو ز 50 تا برگه داشته باشم باید 50 تا جدول درست کنم توش اعداد رو وارد کنم و بعدش همه رو جمع بزنم
راهی داره یه فرمی یا فرمولی تعریف کرد تو اکسل، که به جای اینکه برای هرکودوم ی جدول درست کنم همه اونها رو در یک جدول وارد کنم .
خلاصه اینکه به جای اینکه من 50 بار جدول درست کنم ، 50 بار یا هر چند بار در یک فرم وارد کنم و با زدن دکمه خودکار ی جدول با اون اعداد در شیتها رسم بشه و دوباره بتوم اعداد دیگه رو رسم کنم
ممنون میشم کمکم کنید.
اینم فایل نمونهBook1.xlsx
من روزانه حدود 50 الی 100 فرم دریافت میکنم که جدول بندی شده هست و از مشتریها نظر سنجی میکنم که توش اعداد یا نظرشونو می نویسن
در اکسل باید به ازای هر فرم یه جدول تولید کنم و اعداد اون رو توش بنویسیم یعنی اگه اون رو ز 50 تا برگه داشته باشم باید 50 تا جدول درست کنم توش اعداد رو وارد کنم و بعدش همه رو جمع بزنم
راهی داره یه فرمی یا فرمولی تعریف کرد تو اکسل، که به جای اینکه برای هرکودوم ی جدول درست کنم همه اونها رو در یک جدول وارد کنم .
خلاصه اینکه به جای اینکه من 50 بار جدول درست کنم ، 50 بار یا هر چند بار در یک فرم وارد کنم و با زدن دکمه خودکار ی جدول با اون اعداد در شیتها رسم بشه و دوباره بتوم اعداد دیگه رو رسم کنم
ممنون میشم کمکم کنید.
اینم فایل نمونهBook1.xlsx
کامنت