ایجاد چندین جدول از طریق یک جدول

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
Clear All
new posts
  • ali.b

    • 2014/01/12
    • 798

    ایجاد چندین جدول از طریق یک جدول

    با سلام و هسته نباشید
    من روزانه حدود 50 الی 100 فرم دریافت میکنم که جدول بندی شده هست و از مشتریها نظر سنجی میکنم که توش اعداد یا نظرشونو می نویسن
    در اکسل باید به ازای هر فرم یه جدول تولید کنم و اعداد اون رو توش بنویسیم یعنی اگه اون رو ز 50 تا برگه داشته باشم باید 50 تا جدول درست کنم توش اعداد رو وارد کنم و بعدش همه رو جمع بزنم
    راهی داره یه فرمی یا فرمولی تعریف کرد تو اکسل، که به جای اینکه برای هرکودوم ی جدول درست کنم همه اونها رو در یک جدول وارد کنم .
    خلاصه اینکه به جای اینکه من 50 بار جدول درست کنم ، 50 بار یا هر چند بار در یک فرم وارد کنم و با زدن دکمه خودکار ی جدول با اون اعداد در شیتها رسم بشه و دوباره بتوم اعداد دیگه رو رسم کنم
    ممنون میشم کمکم کنید.
    اینم فایل نمونهBook1.xlsx

  • ~M*E*H*D*I~

    • 2011/10/19
    • 4374

    #2
    درود

    این موردی که مطرح کردید اجرای کاملش برخلاف خط مشی انجمن هست ، شما میبایست ایده ای که دارید اجرا کنید و در مسیر اجرا اگر سوالی داشتید مطرح کنید در خدمتیم

    شما این امکان رو دارید هر تعداد فرم که دارید توسط کد نویسی به یک فرم انتقال بدید و با کدی دیگه اطلاعات مورد نیاز رو استخراج و در جدول اصلی که دارید جایگذاری کنید.

    به هر حال شیوه مورد نظر خودتون رو به اجرا بذارید و سوالاتتون رو بپرسید

    sigpic

    کامنت

    • ali.b

      • 2014/01/12
      • 798

      #3
      خیلی تلاش کردم و از فرمول های زیادی استفاده کردم اما متاسفانه جواب نگرفته ام. به این دلیل در اینجا مطرح کرده ام. و اشنایی کافی با کدنویسی ندارم
      ممنون میشم کمکی کنید

      کامنت

      • khakzad

        • 2010/03/17
        • 2034

        #4
        سلام
        من فایلتون رو دیدم
        شما م یتونید جداول رو کپی کنید.(منظورم اینه 50 تا شیت انتخاب کنید و داخل یکیشون این جدول رو رسم کنید.بعد می بینید داخل همش رسم شده.
        بعدا که اطلاعات وارد کردید
        با ابزارconsolidate هم می تونید ازشون گزارش بگیرید

        کامنت

        • ali.b

          • 2014/01/12
          • 798

          #5
          ببینید ممکنه 50 تا باشه یا 70 تا
          می خوام در قالب یک فرم باشه و هر بار که اطلاعات وارد میکنم و گزینه جدید رو بزنم اطلاعات خودکار در یک جدول جدید رسم بشه و دوباره از اول در فرم اول اطلاعات برگه جدید رو وارد کنم و دوباره یه بار دیگه تو جدول جدید ثبت بشه
          یعنی وقتی ی بار عدد وارد کردم در جدول اولی قرار بگیره و بار دوم ثبت میکنم در جدول دومی و الی اخر

          کامنت

          • AmirAkbar

            • 2014/02/06
            • 118

            #6
            ////// بهتر نیست همه اطلاعات رو توی یه جدول وارد کنی و بعد با فیلتر از روی تاریخ یا شماره فرم یا نام خاصی کدی چیزی (بسته به منظور گزارش و جمع آوری اطلاعات) هر وقت خواستی جداشون کنی ؟!...

            کامنت

            • khakzad

              • 2010/03/17
              • 2034

              #7
              نوشته اصلی توسط absorkhi
              ببینید ممکنه 50 تا باشه یا 70 تا
              می خوام در قالب یک فرم باشه و هر بار که اطلاعات وارد میکنم و گزینه جدید رو بزنم اطلاعات خودکار در یک جدول جدید رسم بشه و دوباره از اول در فرم اول اطلاعات برگه جدید رو وارد کنم و دوباره یه بار دیگه تو جدول جدید ثبت بشه
              یعنی وقتی ی بار عدد وارد کردم در جدول اولی قرار بگیره و بار دوم ثبت میکنم در جدول دومی و الی اخر
              شما در هر صورت م یخواید فرم ها تکرار بشن.درسته؟
              یعنی اولی رو که پر کردید. دکمه بزنید، فرم منتقل بشه و ی فرم خالی بیاد؟رگ شی
              خب این راهی که گفتم همونه !!
              فقط اون دکمه ای که اید بزنید سربرگ شیت هست!
              مگر اینکه فرم رو نخواید منتقل کنید(که این منطقی تره) بخواید اطلاعات رو بصورت دیتابیس دربیارید و هر بار اطلاعات رو به اخر دیتابیس منقل کنید
              این هم نمونش توی تالار ویژوال بیسیک زیاد هست
              موفق باشید

              کامنت

              • ali.b

                • 2014/01/12
                • 798

                #8
                ممنون از پاسختون. تقریبا تمام موضوعات بخش vb رو خوندم و مطالب لازم رو دیدم اما اشنایی کافی در مورد vb ندارم میتونید یک نمونه ساده از فایلی که دادم ایجاد کنید
                چون میخوام وقتی مثلا با این روش 100 تا جدول تولید شد خودکار جمع هر ستون در یک شیت خاص حساب بشه برای همین تعداد شیت ها مهم نیست
                تعداد دفعات تکرار جداول مهمه

                کسی نیست جواب بده
                Last edited by ali.b; 2014/04/15, 13:53.

                کامنت

                Working...