مرحوم محمد محمدی

🖤 پیام تسلیت

با نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفته‌اند.

ایشان سال‌ها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند.

مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.


انا لله و انا الیه راجعون

log انداختن در اکسل

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • yoosof-e-zahra

    • 2012/10/23
    • 75

    log انداختن در اکسل

    سلام به همه دوستان و برادران
    چه طور میتونم اعدادی که در یک سلول تایپ میشه رو جایی ثبت کرد
    منظورم اینه که در یک سلول اگر به فرض چند بار پشت سر هم اعدادی تایپ شد، در یک جایی دیگر این اعداد با تاریخ لحظه ثبت، درج بشه.
    آیا امکانش هست؟
  • mokaram
    مدير تالار اکسل و بانک اطلاعاتی

    • 2011/02/06
    • 1805
    • 74.00

    #2
    نوشته اصلی توسط yoosof-e-zahra
    سلام به همه دوستان و برادران
    چه طور میتونم اعدادی که در یک سلول تایپ میشه رو جایی ثبت کرد
    منظورم اینه که در یک سلول اگر به فرض چند بار پشت سر هم اعدادی تایپ شد، در یک جایی دیگر این اعداد با تاریخ لحظه ثبت، درج بشه.
    آیا امکانش هست؟
    از چه طریقی می خواهید این کار انجام بشه ؟
    توابع یا vba ?
    [CENTER][IMG]http://forum.exceliran.com/signaturepics/sigpic909_10.gif[/IMG]
    [/CENTER]

    کامنت

    • yoosof-e-zahra

      • 2012/10/23
      • 75

      #3
      ممنون نمیدونم کدوم راه بهتره ولی فکر میکنم شاید توابع بهتر باشه

      کامنت

      • Amir Ghasemiyan

        • 2013/09/20
        • 4600
        • 100.00

        #4
        نوشته اصلی توسط yoosof-e-zahra
        ممنون نمیدونم کدوم راه بهتره ولی فکر میکنم شاید توابع بهتر باشه

        فكر نكنم با توابع خيلي راحت باشه و به زيبايي vba بشه.
        در هر صورت من با vba براتون نوشتم. اميدوارم مفيد باشه

        در ورك شيتي كه ميخواين اين عمليات ها اجرا بشه اين كد رو وارد كنين

        کد:
        Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)If Target.Address = "$G$4" Then
            MyAdd "Table1", Range("G4").Value
        End If
        End Sub
        حالا يك ماژول بسازين و اين كدها رو داخلش قرار بدين:
        کد:
        Sub MyAdd(ByVal strTableName As String, ByRef arrData As Variant)
            Dim Tbl As ListObject
            Dim NewRow As ListRow
        
        
            Set Tbl = Worksheets("Excel Iran").ListObjects(strTableName)
            Set NewRow = Tbl.ListRows.Add(AlwaysInsert:=True)
        
        
            If TypeName(arrData) = "Range" Then
                NewRow.Range = arrData.Value
            Else
                NewRow.Range = Array(Now, arrData)
            End If
        End Sub
        همچنين ميتونين از فايل پيوست كمك بگيرين
        فایل های پیوست شده

        کامنت

        • ~M*E*H*D*I~
          • 2011/10/19
          • 4377
          • 70.00

          #5
          با درود یک مورد اصلاحی وجود داشت که درست شد
          فایل های پیوست شده
          [CENTER]
          [SIGPIC][/SIGPIC]
          [/CENTER]

          کامنت

          چند لحظه..