پرفروش ترين
برترين
آخرين محصولات فروشگاه
فایل الکترونیکی آموزش اکسل پیشرفته ۲۰۱۰
آموزش ایجاد فایل چندکاربره با سطح دسترسی مشخص
یوزرفرم پیشرفته -Advanced  User Form
داشبورد (مقدماتی) – Dashboards(Elementary)
ابزارهای اعتبار سنجی و اخطار دهنده
بسته آموزشی userform
مدیریت و کنترل خطا در اکسل
توابع متنی
گرافیک در اکسل
جزوه آموزشی جداول و نمودارهای پاشنه ای
فایل آموزشی نحوه تهیه فرمت عددی دلخواه یا custom number format cell
آموزش ایجاد فایل چندکاربره با سطح دسترسی مشخص
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: استفاده از word و excel برای ایجاد تعداد زیادی فرم

  1. #1


    آخرین بازدید
    3 روز پیش
    تاریخ عضویت
    October_2011
    محل سکونت
    Sheet1!A1
    نوشته ها
    4,144
    امتیاز
    11536
    سپاس
    4,456
    سپاس شده
    10,918 در 2,943 پست

    New استفاده از word و excel برای ایجاد تعداد زیادی فرم

    با درود

    فرض کنید فرمی دارید که باید برای تعداد زیادی از افراد چاپ کنید حالا باید چکار کرد؟ مشخصات هر فرد را در فرم تک تک نوشت یا راه بهتری هم هست؟

    در این ترفند به ارائه راهکاری در این زمینه می پردازیم

    فرض کنید فرمی داریم که در آن میخواهیم مشخصات تعداد زیادی از افراد رو چاپ کنیم مثلا

    نام...............

    نام خانوادگی ...................

    ابتدا نیاز دارید که این مشخصات در یک فایل اکسل ذخیره گردد ، سپس در یک فایل ورد این فرم را طراحی می کنید در فایل ورد از تب MAILINGS قسمت Start Mail Merge از منوی کشویی ابزار Step by Step Mail Merge Wizard رو انتخاب کنید پنجره ای در سمت چپ با نام Mail Merge باز می شود سپس از پایین پنجره بخش Step1of6روی Next: Starting document کلیک کنید سپس روی Next:select recipients مجدد کلیک کنید در مرحله سه در بالای پنجره زیر Use an existing list روی Browseکلیک کنید سپس پنجره ای باز می شود به مسیری که فایل اکسل را ذخیره کرده اید رفته و انتخاب و open را بزنید پنجره ای به نام Select Table باز می شود که حاوی اسامی شیت های اکسل است ، شیت حاوی اطلاعات را انتخاب و OK را بزنید پنجره ای به نام Mail Merge Recipients باز می شود آنرا OK کنید حال در مرحله step 3 of 6 هستید روی next:write your letter کلیک کنید در مرحله بعد بالای پنجره روی More items کلیک کنید پنجره ای به نام insert merge fields باز می شود که حاوی تیتر اطلاعات شماست حال آنرا بسته در فرم طراحی شده هر قسمتی که باید اطلاعات وارد شود انتخاب کرده سپس پنجره مذکور را مجدد باز کنید و تیتر مورد نظر را انتخاب و insert بزنید و مجدد بسته و برای هر قسمت از فرم که باید پر شود این عمل را تکرار کنید حال به مرحله 5 بروید و سپس 6 بروید در زیر قسمت merge روی print کلیک کنید اگر روی پنجره باز شده OK کنید فرم مذکور به تعدا افرادی که مدنظر دارید پرینت می شود.

    اخطار: این یک موضوع قدیمی است
    به دلیل قدیمی بودن موضوع، ممکن است برخی فایل های ضمیمه به درستی کار نکنند. لطفا در صورت عدم ضرورت، از بالا آوردن موضوعات قدیمی خودداری نمایید.


  2.  

  3. #2


    آخرین بازدید
    28 _ 12 _ 2015
    تاریخ عضویت
    July_2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    385
    امتیاز
    853
    سپاس
    666
    سپاس شده
    1,345 در 369 پست

    فرستادن پیام با Skype به Nima
    با تشکر از آقای وطن پرست

    فایل پیوست یک ویدیوی آموزشی در مورد Mail Merge میباشد که توسط آقای فرشید میدانی آموزش داده شده است

    http://s3.picofile.com/file/79392358...Merge.rar.html حجم حدود 19mg
    ************************************
    No LION's roar ruins my hut, I afraid of TERMITE's silence
    ************************************




اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. استفاده زیاد از تابع IF
    توسط gallam در انجمن توابع اکسل - Excel Functions
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 19 _ 05 _ 2013, 10:36
  2. آیا ماکروی excel برای word کارائی دارد؟
    توسط khorasan66 در انجمن سوالات پیرامون ويژوال بيسيك - VBA Questions
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 27 _ 01 _ 2013, 10:06
  3. لینک word به excel
    توسط sakka در انجمن سوالات اكسل - Excel Questions
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 10 _ 01 _ 2013, 10:26
  4. چطور قمستهاي مختلف excel را lock كرد ..؟
    توسط afshin160 در انجمن سوالات پیرامون ويژوال بيسيك - VBA Questions
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: 05 _ 01 _ 2013, 17:55
  5. سوال از word
    توسط gorbe در انجمن microsoft office
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 08 _ 08 _ 2011, 21:27

بازدید کنندگان با جستجو های زیر این صفحه را پیدا کرده اند

میلینگ در ورد

طراحی فرم در ورد

پرکردن لیست ها site:exceliran.com

ایجاد فرم در ورد

میلینگ در اکسل

کاربرد میلینگ در ورد

آموزش تب mailing در word

لینک وورد به اکسل جهت پرینت

نحوه میلینگ در ورد

استفاده از منوی malinigs در ورد

استفاده از word و excel برای ایجاد تعداد زیادی فرم

نوشتن نامه در اکسل

تایپ نامه انبوه در اکسل

آموزش mailing

آموزش ورد پرینت با استفاده اکسل

فرم در اکسل

فرم ثبت اطلاعات فردی با اکسس

تهیه فرم در ورد و تبدیل آن به اکسل

ذخيره فرم و استفاده از كسل

پر کردن فرم با فایل Excel :

اموزش word لوح اسامی

روش ساخت فرم در ورد

پرینت گرفتن از اکسل در ورد با mailings

ایجاد فرم در ورد و ارتباط با اکسل

فرم در ورد

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
  • BB code ها فعال هستند
  • شکلک ها فعال هستند
  • کد [IMG] فعال است
  • کد [VIDEO] فعال است
  • کد HTML غیر فعال است