با سلام
در فایل ضمیمه ، در شیت گزارش ، سه تا گزارش دارم.
میخوام ببینم میشه این سه گزارش رو در یک ستون بیارم؟
اگر فرمول دیگه ای هم هست راهنمایی کنید.
فرم خام اون چیزی که میخوام رو در شیت "فرم" میزارم که مفهوم سوالمو بهتر متوجه بشین.
یه سوال کوچیک دیگه هم اینکه چجوری میتونم از عدد ماه یک تاریخ استفاده کنم.
با تشکر
در فایل ضمیمه ، در شیت گزارش ، سه تا گزارش دارم.
میخوام ببینم میشه این سه گزارش رو در یک ستون بیارم؟
اگر فرمول دیگه ای هم هست راهنمایی کنید.
فرم خام اون چیزی که میخوام رو در شیت "فرم" میزارم که مفهوم سوالمو بهتر متوجه بشین.
یه سوال کوچیک دیگه هم اینکه چجوری میتونم از عدد ماه یک تاریخ استفاده کنم.
با تشکر
کامنت