دوستان و اساتید محترم سلام ببخشید که نتونستم مطلبی رو که می خوام پیدا کنم پس مجبور شدم موضوع جدید ایجاد کنم
برم سر اصل مطلب من یه فیش حقوقی دارم که می خوام دستوری براش تعریف کنم مثلا فقط با زدن یه شماره کارمندی اطلاعات مورد نیاز ( ساعاتی کاری ان نفر و میزان حقوق با توجه به موقعیت شغلی و وو اطلاعاتی که در شیت دوم ( شیت اطلاعات کارمندان )قرار دادم به سلول هایی مورد نظر در فیش حقوقی که در شیت اول قرار داره بیان ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
فایل اکسل فقیش حقوق رو ضمیمه میکنم
بطور کلی منظورم اینه که مثلا من یه بار یام داخل اطلاعات کارکنان تعریف کنم بعد واسه هر کاه فقط شماره کارمند رو وارد کنم و فیش صادر بشه
برم سر اصل مطلب من یه فیش حقوقی دارم که می خوام دستوری براش تعریف کنم مثلا فقط با زدن یه شماره کارمندی اطلاعات مورد نیاز ( ساعاتی کاری ان نفر و میزان حقوق با توجه به موقعیت شغلی و وو اطلاعاتی که در شیت دوم ( شیت اطلاعات کارمندان )قرار دادم به سلول هایی مورد نظر در فیش حقوقی که در شیت اول قرار داره بیان ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
فایل اکسل فقیش حقوق رو ضمیمه میکنم
بطور کلی منظورم اینه که مثلا من یه بار یام داخل اطلاعات کارکنان تعریف کنم بعد واسه هر کاه فقط شماره کارمند رو وارد کنم و فیش صادر بشه
کامنت