درخواست کمک در مورد قرارگرفتن اطلاعات یک سلول در سلول یک شیت دیگر (تعداد بالا)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • nfa1
    • 2017/09/18
    • 1

    درخواست کمک در مورد قرارگرفتن اطلاعات یک سلول در سلول یک شیت دیگر (تعداد بالا)

    سلام.
    دو تا شیت داریم.شیت اول اطلاعات پرسنلی کارمندان مثل نام و نام خانوادگی و کد ملی و پایه حقوق.دارای 400 ردیف و 10 ستون.یعنی 400 پرسنل و هرکدام 10 مورد.
    شیت دوم بصورت یک نامه است.که جاهای خالیش سلول هستش.حالا میخوایم یک کاری کنیم که که اطلاعات شیت اول بیاد تو سلولهای شیت دوم و ما بتونیم نامه ها رو برای هر نفر پرینت بگیریم.
    نمونه اینطوری در میاد:
    جناب آقای (نام و نام خانوادگی از سلول a2 شیت اول) با کد ملی (سلول b شیت اول) با پایه حقوق (سلول c4 شیت اول) و ...
    مساله اینجاست که برای تعداد بالا ست.
    با کمکتون لطف بزرگی رو میکنید.
    متشکرم.
  • saleh64

    • 2017/09/12
    • 23
    • 68.00

    #2
    سلام
    شما باید از فرمول Vlookup استفاده کنید و برای اینکار یک سلول مبنا (مثل کد پرسنلی یا کد ملی ) قرارد بدین و بقیه اطلاعات بر مبنای اون انتخاب کنید .
    برای یادگیری فرمول vlookup میتونید از همین انجمن استفاده کنید و یا اینکه فایل اکسل پیوست کنید تا فرمول براتون بنویسم

    کامنت

    • koumani
      • 2013/11/14
      • 4

      #3
      از گزينه mailing در ورد به نتيجه دلخواه ميرسيد.

      کامنت

      چند لحظه..