ایجاد نامه در اکسل و نمایش آن در ورد

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • Goodlouce
    • 2017/09/25
    • 1

    ایجاد نامه در اکسل و نمایش آن در ورد

    سلام دوستان
    من برنامه ای در اکسل نوشتم که اطلاعات نامه های اداری نظیر تاریخ شماره و ... رو میگیره در شیتی ذخیره میکنه و ماکرویی نوشتم که یک فایل ورد رو باز میکنه
    حالا من میخام از خاصیت mail merge استفاده کنم و اطلاعات نامه ای رو که در اکسل وارد میکنم در این فایل ورد نشون بده
    و نمی دونم چطور از این خاصیت استفاده کنم من برای فقط یک نامه و استفاده از سلولهای خاصی از اکسل میخام استفاده کنم و باید این فایل ورد رو به سلول خاصی متصل کنم و نه کل فایل اکسل؟
    میشه لطفا راهنمایی کنید
چند لحظه..