سوال در مورد یک مورد جالب در اکسل

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • reza177
    • 2018/01/06
    • 3

    پرسش سوال در مورد یک مورد جالب در اکسل

    سلام دوستان
    من یه موردی جایی دیدم ولی هر چی در اکسل جستجو کردم نتوستم اونا کشف کنم
    در اکسلی دیدم که ستون ها هستن ولی زمانی که میخوای پرینت بگیری ستون های خاص مخفی هستن و قابلیت چاپ ندارن هر کاری کردم نشد بفههم چطوری این حرکت شده و چطور میشه منم انجام بدم و چطور اونا غیر فعال کنم که چاپ بشه
    میشه راهنمایی کنید خیلی مهمه برام
  • مصطفی رجبی

    • 2015/05/24
    • 73
    • 47.00

    #2
    نوشته اصلی توسط reza177
    سلام دوستان
    من یه موردی جایی دیدم ولی هر چی در اکسل جستجو کردم نتوستم اونا کشف کنم
    در اکسلی دیدم که ستون ها هستن ولی زمانی که میخوای پرینت بگیری ستون های خاص مخفی هستن و قابلیت چاپ ندارن هر کاری کردم نشد بفههم چطوری این حرکت شده و چطور میشه منم انجام بدم و چطور اونا غیر فعال کنم که چاپ بشه
    میشه راهنمایی کنید خیلی مهمه برام
    با سلام
    AutoFilter or Advanced Filter is also a very good way to print only the things you want in the sheet, filter the range with your criteria and print the sheet. But it is not always possible to get the result with a filter, see the examples below for another way to hide Rows/Cells.If you use one of the Print options in Excel the event below will automatic check the ActiveSheet name and run the code. This example will run if the ActiveSheet name = "Sheet1"

    1) It will hide row 10:15
    2) Print
    3) Unhide row 10:15


    Copy/Paste this event in the Thisworkbook module. If you not now how to do this check out this page.
    Where do I paste the code that I find on the internet

    Private Sub Workbook_BeforePrint(Cancel As Boolean)
    If ActiveSheet.Name = "Sheet1" Then
    Cancel = True
    Application.EnableEvents = False
    Application.ScreenUpdating = False
    With ActiveSheet
    .Rows("10:15").EntireRow.Hidden = True
    .PrintOut
    .Rows("10:15").EntireRow.Hidden = False
    End With
    Application.EnableEvents = True
    Application.ScreenUpdating = True
    End If
    End Sub
    Or hide columns (this example hide column B and D)
    With ActiveSheet
    .Range("B1,D1").EntireColumn.Hidden = True
    .PrintOut
    .Range("B1,D1").EntireColumn.Hidden = False
    End With
    Or hide all rows with a blank cell in column A
    With ActiveSheet
    On Error Resume Next
    .Columns("A").SpecialCells(xlCellTypeBlanks).Entir eRow.Hidden = True
    .PrintOut
    .Columns("A").SpecialCells(xlCellTypeBlanks).Entir eRow.Hidden = False
    On Error GoTo 0
    End With
    منبع: Hide rows, columns or cells when you print a sheet

    کامنت

    • reza177
      • 2018/01/06
      • 3

      #3
      دوستان حالا اگر بخوایم اینرمورد چاپ بشه چه اقدامی باید بشه
      فارسی بگید لطفا

      کامنت

      • reza177
        • 2018/01/06
        • 3

        #4
        نوشته اصلی توسط مصطفی رجبی
        با سلام
        AutoFilter or Advanced Filter is also a very good way to print only the things you want in the sheet, filter the range with your criteria and print the sheet. But it is not always possible to get the result with a filter, see the examples below for another way to hide Rows/Cells.If you use one of the Print options in Excel the event below will automatic check the ActiveSheet name and run the code. This example will run if the ActiveSheet name = "Sheet1"

        1) It will hide row 10:15
        2) Print
        3) Unhide row 10:15


        Copy/Paste this event in the Thisworkbook module. If you not now how to do this check out this page.
        Where do I paste the code that I find on the internet

        Private Sub Workbook_BeforePrint(Cancel As Boolean)
        If ActiveSheet.Name = "Sheet1" Then
        Cancel = True
        Application.EnableEvents = False
        Application.ScreenUpdating = False
        With ActiveSheet
        .Rows("10:15").EntireRow.Hidden = True
        .PrintOut
        .Rows("10:15").EntireRow.Hidden = False
        End With
        Application.EnableEvents = True
        Application.ScreenUpdating = True
        End If
        End Sub
        Or hide columns (this example hide column B and D)
        With ActiveSheet
        .Range("B1,D1").EntireColumn.Hidden = True
        .PrintOut
        .Range("B1,D1").EntireColumn.Hidden = False
        End With
        Or hide all rows with a blank cell in column A
        With ActiveSheet
        On Error Resume Next
        .Columns("A").SpecialCells(xlCellTypeBlanks).Entir eRow.Hidden = True
        .PrintOut
        .Columns("A").SpecialCells(xlCellTypeBlanks).Entir eRow.Hidden = False
        On Error GoTo 0
        End With
        منبع: Hide rows, columns or cells when you print a sheet
        من اینم متوجه نشدم میشه کسی راهنمایی کنه لطفا به فارسی فقط زودتر

        کامنت

        چند لحظه..