کمک در ایجاد بایگانی مدارک(اتوماسیون اداری)

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • kingvahid
    • 2018/01/27
    • 2

    پرسش کمک در ایجاد بایگانی مدارک(اتوماسیون اداری)

    سلام خدمت دوستان و اساتید گرامی
    بنده بخاطر شغلم مجبورم هر هفته دو بار تعدادی سند به دفتر مرکزی ارسال کنم حالا برای رهگیری و بایگانی کردن مدارک پیش خودم یک فرم اکسلی پیشرفته داشته باشم که دارای یوزر باشه و هر یوزری یه دسترسی خاص داشته باشه خواهشمندم اگر دوستان در این زمینه نظر یا فایل مشابه ای دارن ارسال کنن
    خیلی خیلی منون سپاسگذارم
  • kingvahid
    • 2018/01/27
    • 2

    #2
    یعنی واقعا کسی نیست کمک کنه؟؟؟؟؟؟؟

    کامنت

    • admin

      • 2013/09/06
      • 229
      • 72.00

      #3
      درود
      شما می بایست در مورد allow user to edit range اطلاعاتی رو کسب کنید
      بهترین آموزش رو شاید خود مایکروسافت داشته باشه
      داخل انجمن هم جستجو کنید سوالات مشابه به احتمال زیاد وجود خواهد داشت

      کامنت

      چند لحظه..