مشخص نمودن داده های جدید و قدیم

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • yyy2005

    • 2015/03/26
    • 27

    مشخص نمودن داده های جدید و قدیم

    در اکسل فرم حسابداری طراحی نمودم به این صورت فرض بر این که فردی بعد از یک مدت نسبت به تسویه حساب اقدام میکند تسویه به صورت بدهکار بستانکار
    شرح سوال:
    در این فرم در سطرهای جدول کارها و کالاهای مربوط به فرد با ذکر تاریخ ثبت شده اند مشکل من اینجاست وقتی فرد در حالت تسویه حساب قرار میگیرد کارهای قبلی مربوط به فرد که در سطرها ثبت شده اند را چطوری از کارهای جدید که بعد از تسویه برای فرد ثبت میکنم جدا کنم یعنی کارهای قبل و بعد تسویه مشخص باشند جهت ارائه فاکتور
  • shamsololama

    • 2010/02/15
    • 940

    #2
    با درود فراوان
    چون نمونه فرم شما رو ندیده ام دقیق سئوال شما را متوجه نشدم ولی در جای که متوجه شدم میتوانید یک ستون قرار بدین برای اینکه وقتی تسویه انجام میشود جلوی سطر های تسویه شده بنویسید تسویه شده که بعد با یک فیلتر میتوانید تسویه نشده ها را نمایش بدین
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    بمانیم تا کاری کنیم ،نه کاری کنیم تا بمانیم [size=x-small](دکتر شریعتی)[/size]
    shamsololama@yahoo.com
    09177733411

    کامنت

    چند لحظه..