به نام خدا
با سلام خدمت همه عزیزان
ممنون میشوم راهنماییم کنید که چجوری میتوانم
اگر 2 فایل اکسل داشته باشم
Group A که اطلاعات کلاس اول رو ثبت میکنم
group B که اطلاعات کلاس دوم رو ثبت میکنم
میخواهم اتوماتیک وقتی که اطلاعات گروه های A , B رو ثبت میکنم همزمان در فایل اکسل سومی به نام
group all ذخیره بشوند
اینجوری هم اطلاعات جدا ثبت شده اند هم در یک اکسل واحد همه اطلاعات رو دارم
با سلام خدمت همه عزیزان
ممنون میشوم راهنماییم کنید که چجوری میتوانم
اگر 2 فایل اکسل داشته باشم
Group A که اطلاعات کلاس اول رو ثبت میکنم
group B که اطلاعات کلاس دوم رو ثبت میکنم
میخواهم اتوماتیک وقتی که اطلاعات گروه های A , B رو ثبت میکنم همزمان در فایل اکسل سومی به نام
group all ذخیره بشوند
اینجوری هم اطلاعات جدا ثبت شده اند هم در یک اکسل واحد همه اطلاعات رو دارم
کامنت