ورود اطلاعات چندین اکسل به یک اکسل اصلی

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • jathiya

    • 2015/12/10
    • 13

    پرسش ورود اطلاعات چندین اکسل به یک اکسل اصلی

    به نام خدا با سلام خدمت همه عزیزان ممنون میشوم راهنماییم کنید که چجوری میتوانم اگر 2 فایل اکسل داشته باشم Group A که اطلاعات کلاس اول رو ثبت میکنم group B که اطلاعات کلاس دوم رو ثبت میکنم میخواهم اتوماتیک وقتی که اطلاعات گروه های A , B رو ثبت میکنم همزمان در فایل اکسل سومی به نام group all ذخیره بشوند اینجوری هم اطلاعات جدا ثبت شده اند هم در یک اکسل واحد همه اطلاعات رو دارم ممنون میشوم به همراه فایل نمونه بفرستید تا متوجه بشوم باید چیکار کنم با تشکر از همه عزیزان
  • M_ExceL

    • 2018/04/23
    • 677

    #2
    نوشته اصلی توسط jathiya
    به نام خدا با سلام خدمت همه عزیزان ممنون میشوم راهنماییم کنید که چجوری میتوانم اگر 2 فایل اکسل داشته باشم Group A که اطلاعات کلاس اول رو ثبت میکنم group B که اطلاعات کلاس دوم رو ثبت میکنم میخواهم اتوماتیک وقتی که اطلاعات گروه های A , B رو ثبت میکنم همزمان در فایل اکسل سومی به نام group all ذخیره بشوند اینجوری هم اطلاعات جدا ثبت شده اند هم در یک اکسل واحد همه اطلاعات رو دارم ممنون میشوم به همراه فایل نمونه بفرستید تا متوجه بشوم باید چیکار کنم با تشکر از همه عزیزان
    سلام
    از امکان existing conections میتونید برای این مورد استفاده کنید
    این پست رو هم ببینید.
    [CENTER]Telegram Channel : [url]https://t.me/UltraOfficeSkills[/url]
    [/CENTER]

    کامنت

    • jathiya

      • 2015/12/10
      • 13

      #3
      نوشته اصلی توسط M_ExceL
      سلام
      از امکان existing conections میتونید برای این مورد استفاده کنید
      این پست رو هم ببینید.
      با سلام
      با تشکر
      ممنون میشوم توضیح بدهید دقیقا این پست چجوریه
      من فایل ها ر دانلود کردم و مطالعه کردم متوجه نشدم چجوریه
      بنده یک چندین اکسل دارم که وقتی داخلش اطلاعات تایپ میکنیم در اکسل اصلی هم ذخیره بشود

      کامنت

      • M_ExceL

        • 2018/04/23
        • 677

        #4
        نوشته اصلی توسط jathiya
        با سلام
        با تشکر
        ممنون میشوم توضیح بدهید دقیقا این پست چجوریه
        من فایل ها ر دانلود کردم و مطالعه کردم متوجه نشدم چجوریه
        بنده یک چندین اکسل دارم که وقتی داخلش اطلاعات تایپ میکنیم در اکسل اصلی هم ذخیره بشود
        سلام
        این مراحل رو پیش برید :
        1- داخل فایل اکسل سوم از منوی data روی existing conections کلیک کنید سپس در کادر باز شده از قسمت show گزینه conction files on this computer را انتخاب کنید
        2- در این قسمت با کلیک روی گزینه browse for more فایل اول را انتخاب کنید سپس در کادر باز شده شیت مورد نظر را انتخاب کنید
        3- اکنون در کادر import data سلولی را جهت محل قرار گیری table انتخاب کرده و روی ok کلیک کنید برای فایل دوم نیز همانند فایل اول عمل کنید با این تفاوت که در کادر import data گزینه new worksheet را انتخاب کنید تا اطلاعات فایل دوم در شیت جدید ذخیره شوند و در پایان فایل را ذخیره کنید.
        توجه : بعد از هر با وارد کردن اطاعات در فایل اول و دوم نیاز هسست که حتما فایل ها را save کنید سپس در فایل سوم از منوی data روی گزینه refresh all کلیک کنید.
        موفق باشید ....
        [CENTER]Telegram Channel : [url]https://t.me/UltraOfficeSkills[/url]
        [/CENTER]

        کامنت

        چند لحظه..