با سلام من یک جدولی تهیه نموده ام که توسط فرم پر می شود مشکلی که دارم این است که می خوام با اضافه کردن هر ردیف اطلاعات جدید یک سطر به جدولم اضافه شود توضیح اینکه دراخرین سطرم دستور جمع داده ام برای روشن شدن مطلب اینطور بگم بر فرض مثال جدولم 5 ردیف دارد و سطر ششم جمع من سطر بالایی می باشد می خوام موقع اضافه کردن ردیف ششم یک سطر بصورت اتوماتیک بین سطر پنجم و ششم اضافه گردد و اطلاعاتم در آن سطر ذخیره گردد
ایجاد سطر جدید
Collapse
این تاپیک قفل است.
X
X
-
-
-
با تشکر از آقای قاسمیان عزیز من فایل را آپلود نمودم امیدوارم راهنمایی ام کنیدفایل های پیوست شدهکامنت
-
-
سلام دوست عزيز
براي اضافه كردن سطر جديد در حالت عادي ميتونين از اين قعطه كد كمك بگيريد
نقطه ضعفي كه اين كد داره اينه كه شما بايد بعد از اينكه اين خط رو اضافه كرديد جمع كل رو مجدد حساب كنيد. يعني يك كد بنويسيد كه محدوده SUM رو اصلاح كنهکد:lrow = Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Row Rows(lrow).Select Selection.Insert Shift:=xlDown, CopyOrigin:=xlFormatFromLeftOrAbove
براي اينكه با اين مشكل مواجه نشيد من پيشنهاد ميكنم بجاي رنج معمولي از تيبل (Table) استفاده كنيد. در اين حالت شما ميتونين با اين قطعه كد به نتيجه مطلو برسيد بدون اينكه نياز باشه كد ديگه اي نوشته بشه يا كار ديگري انجام بشه
کد:Range("table1").Item(Range("table1").Rows.Count, 1).ListObject.ListRows.Add AlwaysInsert:=TrueLast edited by Amir Ghasemiyan; 2018/05/28, 10:28.کامنت
-



کامنت