سلام استادان گرامی، میخوام در قسمت فرمول، فرمولی بنویسم که برود محل کار لیست روزانه را از محل کار اطلاعات پایه چک بکند، و بیاید تاریخ های لیست روزانه را با اطلاعات پایه همسان سازی کند . مثلا:
در اطلاعات پایه 100-2 اولین تاریخ 97/02/02 هست. در لیست روزانه تاریخ های قبل از 97/02/02 باید بشوند 97/02/02 یعنی میشوند اولین تاریخ در اطلاعات پایه مربوط به همان محل کار. که پنج تا رکورد می شوند و با رنگ آبی مشخص شدند. حالا تاریخ بعدی هم به همین شکل. هر چی تاریخ تا قبل از 97/02/18 بود ( در لیست روزانه مربوط به 100-2 ) بشوند 97/02/18 و ادامه کار .... بسیاااااااااااااااااااااااااااار سپاس . همه چی در فایل مشخص هست ممنونم.
آبیاری.xlsx
در اطلاعات پایه 100-2 اولین تاریخ 97/02/02 هست. در لیست روزانه تاریخ های قبل از 97/02/02 باید بشوند 97/02/02 یعنی میشوند اولین تاریخ در اطلاعات پایه مربوط به همان محل کار. که پنج تا رکورد می شوند و با رنگ آبی مشخص شدند. حالا تاریخ بعدی هم به همین شکل. هر چی تاریخ تا قبل از 97/02/18 بود ( در لیست روزانه مربوط به 100-2 ) بشوند 97/02/18 و ادامه کار .... بسیاااااااااااااااااااااااااااار سپاس . همه چی در فایل مشخص هست ممنونم.
آبیاری.xlsx
کامنت