سلام یه جدول کلی دارم که داده هاش زیاده با فیلتر کردن وکپی کردن به شیت های دیگر وقت بسیار زیادی تلف میشه میخوام ببینم فرمولی وجودداره که خودش بتونه اون داده هایی که میخوام رو خودش به صورت گزارش تو شیت بعدی بیاره
گزارش گیری خودکار
Collapse
X
-
برچسب ها: هیچکدام
-
RE: سوال سخت
با سلام.
آره راست میگین،سئوال سختیه.آخه هویت فایل شما مشخص نیست.
جواب مناسب مستلزم دیدن فایل و نوع جدول بندی آن می باشد.اما در کل می توان از ابزار PivotTable یا VB کمک گرفت.[FONT=Tahoma][INDENT][CENTER][SIZE=3][FONT=courier new][B][FONT=comic sans ms][SIZE=3][FONT=arial]دوره های آموزش رایگان اکسل از صفر تا پیشرفته بصورت تصویری
بیش از [COLOR=#008000]60[/COLOR] جلسه آموزش ویدئویی رایگان
شرکت در دوره:
[/FONT][/SIZE]
[SIZE=5] [FONT=Tahoma][FONT=courier new][B][URL]https://javidsoft.ir/courses/[/URL][/B][/FONT][/FONT][/SIZE][/FONT]
[/B][/FONT][/SIZE]
[/CENTER]
[/INDENT]
[/FONT] -
RE: سوال سخت
نوشته اصلی توسط zarrinabbasiسلام یه جدول کلی دارم که داده هاش زیاده با فیلتر کردن وکپی کردن به شیت های دیگر وقت بسیار زیادی تلف میشه میخوام ببینم فرمولی وجودداره که خودش بتونه اون داده هایی که میخوام رو خودش به صورت گزارش تو شیت بعدی بیاره
دوست عزیز بستگی داره تو چه اطلاعاتی بخوای می تونی از توابع جستجو مثل vlookup,index&match و... استفاده کنی، در این زمینه توضیحات زیادی تو این تالار هست بهتره بگردی چیزای خوبی پیدا میکنی[CENTER]
[SIGPIC][/SIGPIC]
[/CENTER]کامنت
کامنت