با سلام و خسته نباشید
من یه فایل پیوست کردم که آمار حضور و غیاب پرسنل را به صورت روزانه وارد میکنیم یه مشکل دارم و اونم اینه که من از این آمار در چند شیت دیکه میخوام استفاده کنم
مثلا :
میخوام آمار روزانه پرسنلی که حضور دارند را در یک شیت دیگه ببینم
یا
آمار کلی ماهانه (جمعه کاری - تعطیل کاری - کارکرد - مرخصی ) را در یک شیت دیگه داشت باشم
ممنون میشم کمکم کنید
من یه فایل پیوست کردم که آمار حضور و غیاب پرسنل را به صورت روزانه وارد میکنیم یه مشکل دارم و اونم اینه که من از این آمار در چند شیت دیکه میخوام استفاده کنم
مثلا :
میخوام آمار روزانه پرسنلی که حضور دارند را در یک شیت دیگه ببینم
یا
آمار کلی ماهانه (جمعه کاری - تعطیل کاری - کارکرد - مرخصی ) را در یک شیت دیگه داشت باشم
ممنون میشم کمکم کنید
کامنت