با سلام خدمت شما عزیزان .
ببخشید یک سوالی برام پیش اومده بود که خواستم در انجمن مطرح کنم و از شما عزیزان کمک بگیرم
در یک فایل اکسل دو Sheet موجوده
sheet 1 : اطلاعات فردی / پرسنلی موجوده که هر کسی یک کد داره . مانند کد پرسنلی و در ادامه اطلاعاتی نظیر تاریخ تولد و ....
Sheet 2 : اطلاعات مرتبط با حسابداری می باشد که خرید ها و پرداختی هایی که انجام شده رو به نمایش گذاشته که تنها نقطه اشتراکش با Sheet1 همون کد پرسنلی هست
در sheet2 خرید های زیادی انجام شده که در بازه زمانی طولانی مدتی بوده .
حالا من نیاز داره یک sheet3 داشته باشم که با زدن مثلا یک کد پرسنلی ( مثلا کد 100 ) خرید ها و اطلاعاتی که در Sheet 2 می باشد به همراه اطلاعات اون فرد از sheet یک رو برام نمایش بده ( در sheet 3 )
( مثلا با زدن کد 100 در sheet 3 به من نشون بده 10 رکورد داشتیم که این مبالغ پرداخت شده و این کالا ها خریداری شده ( فراخوانی از sheet 2 ) و جلوی اون اطلاعات فرد رو به من بده ( فراخوانی در Sheet 1 ) .
به چه حالتی من می تونم همچین فایلی داشته باشم ؟
متشکرم
امیدوارم تاپیک رو در جای مناسبی ایجاد کرده باشم .
موفق و پیروز باشید .
ببخشید یک سوالی برام پیش اومده بود که خواستم در انجمن مطرح کنم و از شما عزیزان کمک بگیرم
در یک فایل اکسل دو Sheet موجوده
sheet 1 : اطلاعات فردی / پرسنلی موجوده که هر کسی یک کد داره . مانند کد پرسنلی و در ادامه اطلاعاتی نظیر تاریخ تولد و ....
Sheet 2 : اطلاعات مرتبط با حسابداری می باشد که خرید ها و پرداختی هایی که انجام شده رو به نمایش گذاشته که تنها نقطه اشتراکش با Sheet1 همون کد پرسنلی هست
در sheet2 خرید های زیادی انجام شده که در بازه زمانی طولانی مدتی بوده .
حالا من نیاز داره یک sheet3 داشته باشم که با زدن مثلا یک کد پرسنلی ( مثلا کد 100 ) خرید ها و اطلاعاتی که در Sheet 2 می باشد به همراه اطلاعات اون فرد از sheet یک رو برام نمایش بده ( در sheet 3 )
( مثلا با زدن کد 100 در sheet 3 به من نشون بده 10 رکورد داشتیم که این مبالغ پرداخت شده و این کالا ها خریداری شده ( فراخوانی از sheet 2 ) و جلوی اون اطلاعات فرد رو به من بده ( فراخوانی در Sheet 1 ) .
به چه حالتی من می تونم همچین فایلی داشته باشم ؟
متشکرم
امیدوارم تاپیک رو در جای مناسبی ایجاد کرده باشم .
موفق و پیروز باشید .
کامنت