انتقال اطلاعات مورد نیاز از یک شیت جهت صدور فاکتور فروش

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • shirsalimian
    • 2017/12/31
    • 4
    • 22.00

    پرسش انتقال اطلاعات مورد نیاز از یک شیت جهت صدور فاکتور فروش

    دوستان عزیز سلام
    من با یه موردی برخورد کردم که امیدوارم شما عزیزان بتونید منو رو هر چه سریعتر در این زمینه راهنمایی کنید
    در حقیقت من تو یه شرکت بازرگانی کار می کنم و آخر هر فصل جهت بستن و تهیه گزارش خرید و فروش فصثلی باید فاکتور رسمی مشتریان رو پرینت بگیریم و به مواردی که جهت اعهلام به دارایی نیاز داریم برسیم
    شرکت یک سال هست که تاسیس شده و تاکنون مشکل چندان جدی نداشتم ولی با توجه به رشد کاری شرکت این فصل کوهی بزرگی از اطلاعات هست که تقریبا نزدیک به 420 مورد پرینت فاکتور دارم
    چیزی که من می خوام اینه
    یه شیت در اکسل داشته باشم و کلیه اطلاعات مورد نیازم جهت پرینت فاکتور رو در ردیفهای این شیت وارد کنم ( نام مشتری - تاریخ فاکتور - شرح کالا - قیمت واحد - وزن محصول - مقدار محصول - مبلغ تخفیف - اطلاعات ارزش افزوده مشتری و ... )
    در شیت دوم تنها با وارد کردن شماره ردیف همه اطلاعات در جای خود قرار بگیرند و پرینت انجام بشه ممکنه بعضی فاکتورها تک آیتمی باشن بعضیا نهایتا 7 آیتمی
    راهنمایی کنید ممنون می شم
    فایل های پیوست شده
  • حسام بحرانی

    • 2013/09/29
    • 2065
    • 72.00

    #2
    نوشته اصلی توسط shirsalimian
    دوستان عزیز سلام
    من با یه موردی برخورد کردم که امیدوارم شما عزیزان بتونید منو رو هر چه سریعتر در این زمینه راهنمایی کنید
    در حقیقت من تو یه شرکت بازرگانی کار می کنم و آخر هر فصل جهت بستن و تهیه گزارش خرید و فروش فصثلی باید فاکتور رسمی مشتریان رو پرینت بگیریم و به مواردی که جهت اعهلام به دارایی نیاز داریم برسیم
    شرکت یک سال هست که تاسیس شده و تاکنون مشکل چندان جدی نداشتم ولی با توجه به رشد کاری شرکت این فصل کوهی بزرگی از اطلاعات هست که تقریبا نزدیک به 420 مورد پرینت فاکتور دارم
    چیزی که من می خوام اینه
    یه شیت در اکسل داشته باشم و کلیه اطلاعات مورد نیازم جهت پرینت فاکتور رو در ردیفهای این شیت وارد کنم ( نام مشتری - تاریخ فاکتور - شرح کالا - قیمت واحد - وزن محصول - مقدار محصول - مبلغ تخفیف - اطلاعات ارزش افزوده مشتری و ... )
    در شیت دوم تنها با وارد کردن شماره ردیف همه اطلاعات در جای خود قرار بگیرند و پرینت انجام بشه ممکنه بعضی فاکتورها تک آیتمی باشن بعضیا نهایتا 7 آیتمی
    راهنمایی کنید ممنون می شم
    سلام دوست عزیز
    اگر ترتیب قرار گرفتن اطلاعات در شیت اصلی تون رو عنوان کنید بهتر میشه راهنمایی کرد.


    این کار از طریق جستجو از یک یا چند آیتم در شیت اصلی تون می تونه انجام بشه. مثلاً اگر نام مشتری رو شاخص قرار بدیم می تونیم بر اساس اون جستجو رو انجام بدیم.
    موفق باشید.
    [CENTER][B][SIZE=5][COLOR=#006600][FONT=georgia][COLOR=#800000]!With [/COLOR][/FONT][/COLOR][COLOR=#006600][FONT=georgia]God [/FONT][/COLOR][COLOR=#006600][FONT=georgia][COLOR=#800000]all [/COLOR][/FONT][/COLOR][COLOR=#800000][FONT=georgia]things are [/FONT][/COLOR][COLOR=#006600][FONT=georgia]possible[/FONT][/COLOR][/SIZE][/B][B][FONT=Tahoma]
    [/FONT][/B][/CENTER]
    [CENTER][B][FONT=Tahoma] [IMG]http://forum.exceliran.com/attachment.php?attachmentid=5334&d=1419428336[/IMG]
    [/FONT][/B][SIZE=1][FONT=Tahoma][B][FONT=Tahoma]
    [/FONT][/B][/FONT][/SIZE]
    [/CENTER]

    کامنت

    چند لحظه..