دوستان عزیز سلام
من با یه موردی برخورد کردم که امیدوارم شما عزیزان بتونید منو رو هر چه سریعتر در این زمینه راهنمایی کنید
در حقیقت من تو یه شرکت بازرگانی کار می کنم و آخر هر فصل جهت بستن و تهیه گزارش خرید و فروش فصثلی باید فاکتور رسمی مشتریان رو پرینت بگیریم و به مواردی که جهت اعهلام به دارایی نیاز داریم برسیم
شرکت یک سال هست که تاسیس شده و تاکنون مشکل چندان جدی نداشتم ولی با توجه به رشد کاری شرکت این فصل کوهی بزرگی از اطلاعات هست که تقریبا نزدیک به 420 مورد پرینت فاکتور دارم
چیزی که من می خوام اینه
یه شیت در اکسل داشته باشم و کلیه اطلاعات مورد نیازم جهت پرینت فاکتور رو در ردیفهای این شیت وارد کنم ( نام مشتری - تاریخ فاکتور - شرح کالا - قیمت واحد - وزن محصول - مقدار محصول - مبلغ تخفیف - اطلاعات ارزش افزوده مشتری و ... )
در شیت دوم تنها با وارد کردن شماره ردیف همه اطلاعات در جای خود قرار بگیرند و پرینت انجام بشه ممکنه بعضی فاکتورها تک آیتمی باشن بعضیا نهایتا 7 آیتمی
راهنمایی کنید ممنون می شم
من با یه موردی برخورد کردم که امیدوارم شما عزیزان بتونید منو رو هر چه سریعتر در این زمینه راهنمایی کنید
در حقیقت من تو یه شرکت بازرگانی کار می کنم و آخر هر فصل جهت بستن و تهیه گزارش خرید و فروش فصثلی باید فاکتور رسمی مشتریان رو پرینت بگیریم و به مواردی که جهت اعهلام به دارایی نیاز داریم برسیم
شرکت یک سال هست که تاسیس شده و تاکنون مشکل چندان جدی نداشتم ولی با توجه به رشد کاری شرکت این فصل کوهی بزرگی از اطلاعات هست که تقریبا نزدیک به 420 مورد پرینت فاکتور دارم
چیزی که من می خوام اینه
یه شیت در اکسل داشته باشم و کلیه اطلاعات مورد نیازم جهت پرینت فاکتور رو در ردیفهای این شیت وارد کنم ( نام مشتری - تاریخ فاکتور - شرح کالا - قیمت واحد - وزن محصول - مقدار محصول - مبلغ تخفیف - اطلاعات ارزش افزوده مشتری و ... )
در شیت دوم تنها با وارد کردن شماره ردیف همه اطلاعات در جای خود قرار بگیرند و پرینت انجام بشه ممکنه بعضی فاکتورها تک آیتمی باشن بعضیا نهایتا 7 آیتمی
راهنمایی کنید ممنون می شم
کامنت