بانک اطلاعاتی

Collapse
این تاپیک قفل است.
X
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • M.T

    • 2018/10/01
    • 33

    [حل شده] بانک اطلاعاتی

    با سلام و عرض خسته نباشید
    من یه فاکتور طراحی کردم در اکسل و می خواهم برای خودم این فاکتور هارو ذخیره کنم ولی نمی دونم چه کنم
    ممنون می شم کمکم کنید
  • حسام بحرانی

    • 2013/09/29
    • 2065
    • 72.00

    #2
    نوشته اصلی توسط M.T
    با سلام و عرض خسته نباشید
    من یه فاکتور طراحی کردم در اکسل و می خواهم برای خودم این فاکتور هارو ذخیره کنم ولی نمی دونم چه کنم
    ممنون می شم کمکم کنید
    سلام دوست عزیز
    به انجمن خوش آمدید
    لطفاً نمونه فایلتون رو بذارید تا بررسی بشه.
    موفق باشید.
    [CENTER][B][SIZE=5][COLOR=#006600][FONT=georgia][COLOR=#800000]!With [/COLOR][/FONT][/COLOR][COLOR=#006600][FONT=georgia]God [/FONT][/COLOR][COLOR=#006600][FONT=georgia][COLOR=#800000]all [/COLOR][/FONT][/COLOR][COLOR=#800000][FONT=georgia]things are [/FONT][/COLOR][COLOR=#006600][FONT=georgia]possible[/FONT][/COLOR][/SIZE][/B][B][FONT=Tahoma]
    [/FONT][/B][/CENTER]
    [CENTER][B][FONT=Tahoma] [IMG]http://forum.exceliran.com/attachment.php?attachmentid=5334&d=1419428336[/IMG]
    [/FONT][/B][SIZE=1][FONT=Tahoma][B][FONT=Tahoma]
    [/FONT][/B][/FONT][/SIZE]
    [/CENTER]

    کامنت

    • M.T

      • 2018/10/01
      • 33

      #3
      چشم
      فایل های پیوست شده

      کامنت

      • حسام بحرانی

        • 2013/09/29
        • 2065
        • 72.00

        #4
        بهترین پیشنهاد برای شما ، ذخیره ی فاکتور تکمیل شده با فرمت PDF هست.

        برای این منظور ابتدا همین فایل را درون یک پوشه (
        Folder ) ذخیره نمایید.

        سپس یک
        Save As از فاکتور تکمیل شده در همان پوشه و با نام خاص مثلاً 219 ( شماره فاکتور ) بگیرید.

        اینک فاکتور شما با فرمت PDF ذخیره شده و می توانید اطلاعات فاکتور را ( همین فایلی که در آن هستید ) پاک نموده و برای فاکتور بعدی آماده نمایید.

        هرکدام از مطالب بالا را اگر متوجه نشدید عنوان کنید تا من و دوستانم شما را راهنمایی کنیم.

        * همه ی مراحل بالا را می توان با ضبط یک ماکرو راحت و راحت تر کرد.
        موفق باشید.


        [CENTER][B][SIZE=5][COLOR=#006600][FONT=georgia][COLOR=#800000]!With [/COLOR][/FONT][/COLOR][COLOR=#006600][FONT=georgia]God [/FONT][/COLOR][COLOR=#006600][FONT=georgia][COLOR=#800000]all [/COLOR][/FONT][/COLOR][COLOR=#800000][FONT=georgia]things are [/FONT][/COLOR][COLOR=#006600][FONT=georgia]possible[/FONT][/COLOR][/SIZE][/B][B][FONT=Tahoma]
        [/FONT][/B][/CENTER]
        [CENTER][B][FONT=Tahoma] [IMG]http://forum.exceliran.com/attachment.php?attachmentid=5334&d=1419428336[/IMG]
        [/FONT][/B][SIZE=1][FONT=Tahoma][B][FONT=Tahoma]
        [/FONT][/B][/FONT][/SIZE]
        [/CENTER]

        کامنت

        • ali.b

          • 2014/01/12
          • 798

          #5
          جواب

          نوشته اصلی توسط M.T
          چشم

          سلام
          کمی تغییر دادم احتمالا مشکلتون حل شده سوالی بود دوستان هستند در محیط vba کد نویسی شده
          ضمنا در بخش شماره فاکتور نیاز نیست "شماره" رو بنویسید شما عدد رو درج کنید خودکار کلمه شماره درج میشه و با کلیک دکمه ذخیره به صورت pdf در ادرسی که سوال میک نه ذخیره می کنید.
          نحوه ذخیره به صورت pdf در انجمن خیلی پست هست بگردید پیدا می کنید.
          اعداد به حروف خودکار شده و کمی فرمول نویسی کردم منظورم ستونهای قیمت پایه و نحوه مصرف
          فایل های پیوست شده
          [CENTER]
          [/CENTER]

          کامنت

          • M.T

            • 2018/10/01
            • 33

            #6
            سلام
            ممنون از همه دوستان که زحمت کشیدن
            من می خوام از اسم و جمع فاکتور و تاریخ و تخفیف و شماره فاکتور یه جدول درست بشه که بتونم بدون چقدر به هرکس جنس دادم می خواهم مثل نرم افزار های حسابداری پشت هم یه لیست ازاین فاکتور ها داشته باشم
            بازهم از همه شما عزیزان ممنون هستم لطف کردید
            ببخشید یه سوال دیگه من اگر بخواه پایین همین فاکتور آدرس و تلفن اضافه کنم توی pdf نمیاره باید چه کنم
            Last edited by M.T; 2018/10/02, 15:17.

            کامنت

            • حسام بحرانی

              • 2013/09/29
              • 2065
              • 72.00

              #7
              سلام
              یک شیت دیگر درست کنید و اطلاعات مورد نیازتون رو با یک کد منحصر بفرد برای هر ردیف اطلاعات در اون ثبت کنید

              سپس در شیت فاکتور با انتخاب همون کد منحصر بفرد ( مثلاً شماره فاکتور ) اطلاعات مورد نیاز رو فراخوانی کنید ( مثلاً با vlookup )

              در ادامه همانطور که توضیح داده شد می تونید هرفاکتور را حتی ذخیره هم نمایید.
              موفق باشید.
              [CENTER][B][SIZE=5][COLOR=#006600][FONT=georgia][COLOR=#800000]!With [/COLOR][/FONT][/COLOR][COLOR=#006600][FONT=georgia]God [/FONT][/COLOR][COLOR=#006600][FONT=georgia][COLOR=#800000]all [/COLOR][/FONT][/COLOR][COLOR=#800000][FONT=georgia]things are [/FONT][/COLOR][COLOR=#006600][FONT=georgia]possible[/FONT][/COLOR][/SIZE][/B][B][FONT=Tahoma]
              [/FONT][/B][/CENTER]
              [CENTER][B][FONT=Tahoma] [IMG]http://forum.exceliran.com/attachment.php?attachmentid=5334&d=1419428336[/IMG]
              [/FONT][/B][SIZE=1][FONT=Tahoma][B][FONT=Tahoma]
              [/FONT][/B][/FONT][/SIZE]
              [/CENTER]

              کامنت

              • ali.b

                • 2014/01/12
                • 798

                #8
                نوشته اصلی توسط حسام بحرانی
                سلام
                یک شیت دیگر درست کنید و اطلاعات مورد نیازتون رو با یک کد منحصر بفرد برای هر ردیف اطلاعات در اون ثبت کنید

                سپس در شیت فاکتور با انتخاب همون کد منحصر بفرد ( مثلاً شماره فاکتور ) اطلاعات مورد نیاز رو فراخوانی کنید ( مثلاً با vlookup )

                در ادامه همانطور که توضیح داده شد می تونید هرفاکتور را حتی ذخیره هم نمایید.
                موفق باشید.
                سلام مجدد
                بفرمایین
                به شیت جدید امار توجه کنید امارها با هر بار کلیک بر روی دکمه ذخیره قبل ازتبدیل به pdf اونجا ذخیره می شن
                ضمنا اسم و نام پروژه هم مانند شماره نیاز به نوشتن نیست خودکار درج می شن
                فایل های پیوست شده
                [CENTER]
                [/CENTER]

                کامنت

                • M.T

                  • 2018/10/01
                  • 33

                  #9
                  ممنون از همه عزیزان لطف کردید که کمک کردید
                  یه سوال امکان ذخیره فاکتور که بشه بعدا اصلاحش کرد م هست ؟

                  کامنت

                  • حسام بحرانی

                    • 2013/09/29
                    • 2065
                    • 72.00

                    #10
                    نوشته اصلی توسط M.T
                    ممنون از همه عزیزان لطف کردید که کمک کردید
                    یه سوال امکان ذخیره فاکتور که بشه بعدا اصلاحش کرد م هست ؟
                    بسته به روشی که استفاده کردید می تونید فاکتور رو تغییر بدید.

                    با اون روشی که خدمتتون عرض کردم می تونید هر اطلاعاتی رو که لازم دارید در شیتی که درست کردید تغییر داده و مجدداً در شیت فاکتور فراخوانی نمایید.
                    موفق باشید.
                    [CENTER][B][SIZE=5][COLOR=#006600][FONT=georgia][COLOR=#800000]!With [/COLOR][/FONT][/COLOR][COLOR=#006600][FONT=georgia]God [/FONT][/COLOR][COLOR=#006600][FONT=georgia][COLOR=#800000]all [/COLOR][/FONT][/COLOR][COLOR=#800000][FONT=georgia]things are [/FONT][/COLOR][COLOR=#006600][FONT=georgia]possible[/FONT][/COLOR][/SIZE][/B][B][FONT=Tahoma]
                    [/FONT][/B][/CENTER]
                    [CENTER][B][FONT=Tahoma] [IMG]http://forum.exceliran.com/attachment.php?attachmentid=5334&d=1419428336[/IMG]
                    [/FONT][/B][SIZE=1][FONT=Tahoma][B][FONT=Tahoma]
                    [/FONT][/B][/FONT][/SIZE]
                    [/CENTER]

                    کامنت

                    چند لحظه..