ایجاد فهرست مطالب با درج خودکار شماره صفحه در اکسل

Collapse
این تاپیک قفل است.
X
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • Amir Ghasemiyan

    • 2013/09/20
    • 4598
    • 100.00

    #16
    نوشته اصلی توسط fariba-22
    اگر از اکسل استفاده میکنم به خاطر اینه که من برای هر شرکت جداول و نمودارهای زیادی باید تهیه کنم و مجبور شدم از اکسل به جای ورد استفاده کنم. توی شیت اول دیتا رو وارد میکنم و در شیتهای دیگه جداول و نمودارها به صورت خودکار براساس دیتای وارد شده تغییر میکنن. فایل اکسل من حاوی مطالب آموزشی (متنهای طولانی که مجبور شدم در سلولهای زیر هم تایپ کنم) و جداول و نمودار هست.
    همونطور كه حسام عزيز فرمودن من پيشنهاد ميكنم از تركيب اكسل و وورد استفاده كنيد
    اطلاعات و داده هاي متغيرتون رو داخل اكسل بسازيد و در وورد اونها رو فراخواني كنيد. ابزاري در ورد وجود داره به نام mail merge كه در تب mailings هست.
    تو انجمن سرچ بفرماييد مطالب زيادي در مورد نحوه استفاده از اين ابزار وجود داره

    کامنت

    • fariba-22

      • 2018/07/07
      • 30

      #17
      ممنونم از راهنماییهای خوب شما

      کامنت

      • Amir Ghasemiyan

        • 2013/09/20
        • 4598
        • 100.00

        #18
        نوشته اصلی توسط fariba-22
        ممنونم از راهنماییهای خوب شما
        خواهش ميكنم
        اگر پاسخ سوالتون رو دريافت كرديد لطفا تاپيك رو حل شده كنيد

        کامنت

        چند لحظه..