گزارش گیری دستمزد بر اساس شماره پرسنلی

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • دان
    • 2018/12/13
    • 3
    • 33.00

    پرسش گزارش گیری دستمزد بر اساس شماره پرسنلی

    با سلام

    من یک فایل اکسل دارم که دو تا شیت ورودی داره بنام کارکرد و مساعده و این فایل دوتا شیت گزارش گیری هم داره

    من میخوام تو شیت اول گزارش گیری با زدن یک شماره پرسنلی به تنهایی اطلاعات رو از بخش کارکرد و مساعده بخونه وبتونه حقوق قابل پرداخت رو مشخص کنه (تمام مساعده های دریافتی مشخص باشه) توضیحات در خود فایل نیز داده شده

    در شیت دوم گزارش گیری میخوام بر اساس یک رنج تاریخ چک کنه تو اون تاریخ چه کسانی مساعده گرفتن
    فایل های پیوست شده
  • rasools13

    • 2017/01/20
    • 360
    • 80.00

    #2
    سلام
    فایل پیوست رو بررسی کنید
    گزارش اول انجام شده
    فایل های پیوست شده
    [CENTER][B]بهترین راه ذخیره زمان(یادگیری)،،حل مشکلات دیگران است
    [COLOR=#0000ff]مشکلات دیگران، روزی مشکلات ما هم خواهد شد[/COLOR][/B][COLOR=#ff0000][B][FONT=arial][/FONT][/B][/COLOR]
    [/CENTER]

    کامنت

    • دان
      • 2018/12/13
      • 3
      • 33.00

      #3
      گزارش اول کامل انجام نشده و بخش لیست مساعده های پرسنل رو نشون نمیده و همچنین حقوق رو نتونسته محاسبه کنه

      کامنت

      • دان
        • 2018/12/13
        • 3
        • 33.00

        #4
        واقعا کسی نمیتونه کمک کنه به حل این موضوع؟

        کامنت

        چند لحظه..