RE: مختصات نقطه
با سلام
دوستان عزیز برای یافتن پاسخ خود می توانید به وبلاگ زیر مراجعه کنید
مختصات نقطه
Collapse
X
-
RE: مختصات نقطه
سلام
من فک کردم 2تا نمودار داری که میخوای نقاط تقاطعشو بدست بیاری ولی تو فایلی که گذاشتی فقط یک نقطه مد نظرته که نمودار خط راست رو قطع میکنه نمیدونم برداشتم درسته یا نه ولی اگه درست باشه راهی که خانم خاکزاد گفتن خیلی ساده و منطقیه ، تو نمودار با پس زمینه آبی معادله نقطه تقاطع بدست میاد و راحت میشه جواب رو پیدا کردفایل های پیوست شدهLeave a comment:
-
RE: مختصات نقطه
گذاشتم تو شیت 1 نمودار S-tنوشته اصلی توسط vatanparastسلام
خب پس لازمه فایلت رو بذاری تا جواب بگیری اینطوری جواب دادن هم راحت تره
در زمان tصفر s رو میخوام
فایل های پیوست شدهLeave a comment:
-
RE: مختصات نقطه
سلام
خب پس لازمه فایلت رو بذاری تا جواب بگیری اینطوری جواب دادن هم راحت ترهLeave a comment:
-
RE: مختصات نقطه
نوشته اصلی توسط khakzadسلام
شما می تونید فرمول رو بدست بیارید.بعد از طریق اون مختصات نقطه رو پیدا کنید.
روی tredline کلیک کنید.more option رو هم بزنید.گزینه display equation رو تیک بزنید.فرمول رو میده.بعد از طریق سعی و خطا و ابزار های what if نقاط رو پیدا کنید
زیر دیپلم میگی دادا
اون فرمول میتونم بیارم اما قضیه what if نمیدونم ؟!:blush:
من فایل اکسل بزارم برام اون چیزایی که میخوام پیدا می کنی با روش حل فارسی[hr]
خیلی سطح بالا بود نفهمیدم قضیه چیه:huh:نوشته اصلی توسط vatanparastسلام
فایل پیوست رو هم ببینید شاید کمکی بکنه
من دانشجو سال آخر عمرانم اکسل در حد آماتور بلدمLeave a comment:
-
RE: مختصات نقطه
سلام
فایل پیوست رو هم ببینید شاید کمکی بکنهفایل های پیوست شدهLeave a comment:
-
RE: مختصات نقطه
سلام
شما می تونید فرمول رو بدست بیارید.بعد از طریق اون مختصات نقطه رو پیدا کنید.
روی tredline کلیک کنید.more option رو هم بزنید.گزینه display equation رو تیک بزنید.فرمول رو میده.بعد از طریق سعی و خطا و ابزار های what if نقاط رو پیدا کنیدLeave a comment:
-
مختصات نقطه
با سلام به همه ی عزیزان
-میخواستم بدونم بر روی نمودار اکسل مختصات یک نقطه خاص رو به ما نشون میده یا نه
(من یه نمودار رسم کردم"مختصات دقیقش نمیدونم چجوری پیدا کنم)
-تو یه نمودار اکسل مثلا دو نقطه خاص تعیین شیب امکان پذیر هست
لطفا کمک کنین برای پروژه هام گیر کردم
و اینکه چجوری میشه اعداد داخل کادر قرمز بصورت توانی نوشت مثلا 10 به توان 9
http://myup.ir/images/00971234457828250712.jpgبرچسب ها: هیچکدام
Leave a comment: