ساخت فایل اکسل از اطلاعات پرسنل

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • mansiz
    • 2017/10/02
    • 1

    پرسش ساخت فایل اکسل از اطلاعات پرسنل

    سلام
    من میخوام فایل اکسلی از اطلاعات پرسنل بسازم ولی به چند مشکل برخورد از جمه فراخوانی اطلاعات از شیت دیگر و یا ذخیره اطلاعات در شیت دیگر!
    توضیحات مفصل رو داخل فایل اکسل قرار دادم تا بتونم منظورمو برسونم.
    خواهش از شما اینه که تغییرات لازم رو روی این فایل بدید.ممنون میشم کمک کنید


    لیک دانلود از پیکوفایل پسورد 123
    کد:
    http://s9.picofile.com/file/8368749592/sample_1.rar.html
    تشکر
  • misammisam
    مدير تالار حسابداری و اکسل

    • 2014/04/04
    • 892
    • 64.00

    #2
    سلام
    اول باید بگم که لطفا فایلتونو همینجا آپلود کنید که برای گرفتن یه فایل اینطوری هفت خان رستمو نریم .
    دوم اینکه دوست عزیز اینی که شما گذاشتید خودش یه پروژست و میتونید برای انجامش به قسمت مربوطه درخواستتونو بدید .

    در مورد سوالی که داخل فایل گذاشتید بهتره از توابع تاریخ شمسی استفاده کنید ، تاریخ تولد رو برای هر بچه ثبت میکنید و با اختلافش نصبت به تاریخ امروز به راحتی سن بچه بدست میاد (البته با تاریخ میلادیم میشه ولی شاید برای اپراتور سخت باشه ثبت اطلاعاتش )
    و دیگه اینگه برای ثبت تعداد بچه ها لازم نیست حتما برای هر کارمند ثبت کنید مثلا بچه نداره یا دوتا داره ، کافیه یه بانک اطلاعاتی در خود همون اکسل درست کنید خوب هر کی فیلداش خالی بود یعنی بچه نداره و هر کیم به تعداد هر فیلد پر یه بچه داره و قابل شمارشه و قاطیم نمیشه .
    موفق باشید
    [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC]
    [/CENTER]
    [CENTER][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][INDENT]
    [CENTER][SIZE=3][URL="https://affstat.adro.co/click/adf04053-f8a6-439a-9ac4-e6a7e6f4b455"][B]اينجا كليك نكنيا ![/B][/URL][/SIZE]
    [/CENTER]
    [/INDENT]

    [/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
    [/CENTER]

    کامنت

    • mrexcel

      • 2010/02/03
      • 436
      • 81.00

      #3
      ماهیت این فضاها همانگونه که از نامش پیداست " پرسش و پاسخ " میباشد
      حدس میزنم شما خواسته را اشتباه بیان کردید وگرنه این موضوع که شما میفرمایید ، روال نیست که فایل را قرار دهید بقیه انجام بدهند ، علیهذا برای موردی که فرمودید شما باید در ابتدا باید ساختارز بانک های اطلاعاتی تان صحیح باشد .
      دوم باید بدانید دقیقا چه نوع گزارش میخواهید و سوم با استفاده از تابع ویلوکاپ این کار را انجام بدهید . در هنگام استفاده از این موارد میتوانید ایراداتی را که دارید بپرسید و ادامه کار را خودتان انجام بدهید .
      مطالب زیادی در ارتباط با استفاده از توابع جستجو در تالار وجود دارد که میتوانید مطالعه بفرمایید .
      زنگ تفريح دنيا هميشگي نيست ، ساعت بعد حساب داريم

      کامنت

      • ali.b

        • 2014/01/12
        • 798

        #4
        نوشته اصلی توسط mansiz
        سلام
        من میخوام فایل اکسلی از اطلاعات پرسنل بسازم ولی به چند مشکل برخورد از جمه فراخوانی اطلاعات از شیت دیگر و یا ذخیره اطلاعات در شیت دیگر!
        توضیحات مفصل رو داخل فایل اکسل قرار دادم تا بتونم منظورمو برسونم.
        خواهش از شما اینه که تغییرات لازم رو روی این فایل بدید.ممنون میشم کمک کنید



        لیک دانلود از پیکوفایل پسورد 123
        کد:
        http://s9.picofile.com/file/8368749592/sample_1.rar.html
        تشکر



        سلام
        سوالی که شما در این پست منتشرکردید تقریبا صفر تا 100 رو دوستان باید انجام که این دور از قوانین هست.

        از نحوه سوال شما و انتخاب نام برای شیت ها در فایل متوجه شدم با محیط اکسل اشنایی دارید پیشنهاد می کنم سوالاتتون رو ابتدا جستجو کنید سپس خودتون دست بکار شین چون مطرح کردین "بعدا سوالاتی اضافه میشه" این یعنی یک پروژه کامل

        باجستجو و کمک اساتید خیلی راحتر به نتیجه می رسید

        اول باید در ویژوال بیسیک کار کنید و اشنا بشید
        2- شما به 4 تا فرم نیاز دارد 1- فرم ثبت اطلاعات پرسنل و فرزندان 2- فرم ویرایش اطلاعات 3- فرم جستجو و پرینت 4- فرم ثبت هدایایی که داده شده به تفکیک فرد

        مرحله به مرحله پیش برید نتیجه بهتری داره
        تشکر
        [CENTER]
        [/CENTER]

        کامنت

        چند لحظه..