ایجاد ردیف جدید

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • میثم مقدم نیا

    • 2017/03/23
    • 558
    • 41.00

    پرسش ایجاد ردیف جدید

    سلام
    دوستان چطور میتونیم یک ردیف جدید به صورت خودکار ایجاد کنم
    یه فرمی مثل تصویر زیر که بعد از پر کردن قیمت واحد یک ردیف جدید زیر اون ایجاد بشه تا اطلاعات جدید را وارد کنم
    Click image for larger version

Name:	۲۰۱۹۰۸۲۰_۱۵۱۰۰۳.png
Views:	1
Size:	41.8 کیلو بایت
ID:	147924
    من همچنین موردی را چند جا کلیپش را دیده
    چطور میتونم این کار را انجام بدم
    [HR][SIZE=5][COLOR="#0000FF"][FONT=Times New Roman][B] در سرزمینی کہ نتوان مردانہ زیست ، مردانہ مردن بهتر از این زندگیست [/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][/HR]
  • میثم مقدم نیا

    • 2017/03/23
    • 558
    • 41.00

    #2
    نوشته اصلی توسط mmn1000
    سلام
    دوستان چطور میتونیم یک ردیف جدید به صورت خودکار ایجاد کنم
    یه فرمی مثل تصویر زیر که بعد از پر کردن قیمت واحد یک ردیف جدید زیر اون ایجاد بشه تا اطلاعات جدید را وارد کنم
    [ATTACH=CONFIG]19681[/ATTACH]
    من همچنین موردی را چند جا کلیپش را دیده
    چطور میتونم این کار را انجام بدم

    کسی از دوستان نبود که راهنماییم کنه یا اینکه من منظورما اشتباه رسوندم
    این ویدیو را ببینید منظورم این هستش
    [HR][SIZE=5][COLOR="#0000FF"][FONT=Times New Roman][B] در سرزمینی کہ نتوان مردانہ زیست ، مردانہ مردن بهتر از این زندگیست [/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][/HR]

    کامنت

    • میثم مقدم نیا

      • 2017/03/23
      • 558
      • 41.00

      #3
      سلام
      دوستان و اساتید عزیزم کسی نبود در این مورد من را راهنماییم کنه؟
      [HR][SIZE=5][COLOR="#0000FF"][FONT=Times New Roman][B] در سرزمینی کہ نتوان مردانہ زیست ، مردانہ مردن بهتر از این زندگیست [/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][/HR]

      کامنت

      • misammisam
        مدير تالار حسابداری و اکسل

        • 2014/04/04
        • 892
        • 64.00

        #4
        نوشته اصلی توسط mmn1000
        سلام
        دوستان و اساتید عزیزم کسی نبود در این مورد من را راهنماییم کنه؟
        سلام
        خوب این کد نویسی شده و ما نمیدونیم اطلاعات شما از Vb چقدره ، یه فایل خیلی ساده براتون درست کردم که متوجه بشید کدهاش بطور کلی چی به چیه .
        تو کدها گفتم اگر ردیفهای نوشته شده در جدول بیشتر از 4 عدد بود یه ردیف به انتهای لیست اضافه کنید ، پس شما فقط کافیه تو ردیف جدول شماره ردیف رو بزنید خودش خط اضافه میکنه .

        کد PHP:
        Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
        If 
        Not Intersect(ActiveCellRange("Page")) Is Nothing Then
         
        If (Application.WorksheetFunction.CountBlank(Range("Radif")) < 5Then
         Range
        ("RadifEnd").Insert Shift:=xlUpCopyOrigin:=xlFormatFromLeftOrAbove
         End 
        If
        End If
        End Sub 
        فایل های پیوست شده
        [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC]
        [/CENTER]
        [CENTER][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][INDENT]
        [CENTER][SIZE=3][URL="https://affstat.adro.co/click/adf04053-f8a6-439a-9ac4-e6a7e6f4b455"][B]اينجا كليك نكنيا ![/B][/URL][/SIZE]
        [/CENTER]
        [/INDENT]

        [/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
        [/CENTER]

        کامنت

        • میثم مقدم نیا

          • 2017/03/23
          • 558
          • 41.00

          #5
          نوشته اصلی توسط misammisam
          سلام
          خوب این کد نویسی شده و ما نمیدونیم اطلاعات شما از Vb چقدره ، یه فایل خیلی ساده براتون درست کردم که متوجه بشید کدهاش بطور کلی چی به چیه .
          تو کدها گفتم اگر ردیفهای نوشته شده در جدول بیشتر از 4 عدد بود یه ردیف به انتهای لیست اضافه کنید ، پس شما فقط کافیه تو ردیف جدول شماره ردیف رو بزنید خودش خط اضافه میکنه .

          کد PHP:
          Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
          If 
          Not Intersect(ActiveCellRange("Page")) Is Nothing Then
           
          If (Application.WorksheetFunction.CountBlank(Range("Radif")) < 5Then
           Range
          ("RadifEnd").Insert Shift:=xlUpCopyOrigin:=xlFormatFromLeftOrAbove
           End 
          If
          End If
          End Sub 
          سلام
          استاد ممنون از کدتون
          من تو این کد نتونستم Renge مورد نظر را تغیر بدم اگه امکانش هست راهنماییم کنید
          یه کمک دیگه هم یک کلید برای خالی کردن فرم و برگشت به حالت قبل هم میخواستم اگه لطف کنید کند اونرا هم برام قرار دهید ممنون میشم
          [HR][SIZE=5][COLOR="#0000FF"][FONT=Times New Roman][B] در سرزمینی کہ نتوان مردانہ زیست ، مردانہ مردن بهتر از این زندگیست [/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][/HR]

          کامنت

          • میثم مقدم نیا

            • 2017/03/23
            • 558
            • 41.00

            #6
            ☝️☝️☝️☝️☝️
            [HR][SIZE=5][COLOR="#0000FF"][FONT=Times New Roman][B] در سرزمینی کہ نتوان مردانہ زیست ، مردانہ مردن بهتر از این زندگیست [/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][/HR]

            کامنت

            • misammisam
              مدير تالار حسابداری و اکسل

              • 2014/04/04
              • 892
              • 64.00

              #7
              سلام
              تو شیت مورد نظر سه محدوده تعریف شده که در فرمول نویسی معلومه ("Page") و ("Radif") و ("RadifEnd")
              در خود شیت بنظرم بزنید و محدوده هارو ببینید دستتون میاد چی به چیه .
              [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC]
              [/CENTER]
              [CENTER][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][INDENT]
              [CENTER][SIZE=3][URL="https://affstat.adro.co/click/adf04053-f8a6-439a-9ac4-e6a7e6f4b455"][B]اينجا كليك نكنيا ![/B][/URL][/SIZE]
              [/CENTER]
              [/INDENT]

              [/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
              [/CENTER]

              کامنت

              • میثم مقدم نیا

                • 2017/03/23
                • 558
                • 41.00

                #8
                نوشته اصلی توسط misammisam
                سلام
                تو شیت مورد نظر سه محدوده تعریف شده که در فرمول نویسی معلومه ("Page") و ("Radif") و ("RadifEnd")
                در خود شیت بنظرم بزنید و محدوده هارو ببینید دستتون میاد چی به چیه .
                سلام استاد
                اینا میدونم ولی متوجه نشدم که این سه محدوه چطور تعیین شده
                مثلا تیبل ساخته شده چطوری نامگذاری شده و برای تغییر این سه محدوده چطوری عمل کنم
                ممنون از شما دوستان گلم که راهنماییمون میکنید
                [HR][SIZE=5][COLOR="#0000FF"][FONT=Times New Roman][B] در سرزمینی کہ نتوان مردانہ زیست ، مردانہ مردن بهتر از این زندگیست [/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][/HR]

                کامنت

                • misammisam
                  مدير تالار حسابداری و اکسل

                  • 2014/04/04
                  • 892
                  • 64.00

                  #9
                  نوشته اصلی توسط mmn1000
                  سلام استاد
                  اینا میدونم ولی متوجه نشدم که این سه محدوه چطور تعیین شده
                  مثلا تیبل ساخته شده چطوری نامگذاری شده و برای تغییر این سه محدوده چطوری عمل کنم
                  ممنون از شما دوستان گلم که راهنماییمون میکنید
                  سلام
                  همه اینها یه سرچ در همینجا بزنید توضیحات مفصل وجود داره .
                  برای ساختن نام برای محدوده برید داخل شیت مورد نظر محدودتونو سلکت کنید و کلیدهای Ctrl + F3 رو بزنید و نام محدودرو بدید و OK کنید .
                  برای ویرایش محدوده های قبلی هم همون کلیدهای Ctrl + F3 رو بزنید و Edit رو بزنید و ویرایش کنید .
                  و محدوده هایی که من تعریف کردم به این معنیه در فرمولها :
                  ("Page") : کل محدوده جدول
                  ("Radif") : ستونی که در اونها شماره ردیف میخوره
                  ("RadifEnd") : آخرین ردیف محدوده در جدولتون که در ("Page") قبلا مشخص شده .
                  [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC]
                  [/CENTER]
                  [CENTER][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][INDENT]
                  [CENTER][SIZE=3][URL="https://affstat.adro.co/click/adf04053-f8a6-439a-9ac4-e6a7e6f4b455"][B]اينجا كليك نكنيا ![/B][/URL][/SIZE]
                  [/CENTER]
                  [/INDENT]

                  [/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
                  [/CENTER]

                  کامنت

                  • میثم مقدم نیا

                    • 2017/03/23
                    • 558
                    • 41.00

                    #10
                    نوشته اصلی توسط misammisam
                    سلام
                    همه اینها یه سرچ در همینجا بزنید توضیحات مفصل وجود داره .
                    برای ساختن نام برای محدوده برید داخل شیت مورد نظر محدودتونو سلکت کنید و کلیدهای Ctrl + F3 رو بزنید و نام محدودرو بدید و OK کنید .
                    برای ویرایش محدوده های قبلی هم همون کلیدهای Ctrl + F3 رو بزنید و Edit رو بزنید و ویرایش کنید .
                    و محدوده هایی که من تعریف کردم به این معنیه در فرمولها :
                    ("Page") : کل محدوده جدول
                    ("Radif") : ستونی که در اونها شماره ردیف میخوره
                    ("RadifEnd") : آخرین ردیف محدوده در جدولتون که در ("Page") قبلا مشخص شده .
                    ممنون از راهنمایتون

                    استاد من تغییرات گفته شده را انجام دادم ولی فایلم به درستی کار نکرد فایل پوست را ببنید اشکال کارم کجاست

                    یه سوال دیگه چطور میتونم همراه با ایجاد شدن ردیف جدید شماره ردیف و فرمول قیمت کل در ردیف جدید هم اضافه بشند
                    فایل های پیوست شده
                    [HR][SIZE=5][COLOR="#0000FF"][FONT=Times New Roman][B] در سرزمینی کہ نتوان مردانہ زیست ، مردانہ مردن بهتر از این زندگیست [/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][/HR]

                    کامنت

                    • misammisam
                      مدير تالار حسابداری و اکسل

                      • 2014/04/04
                      • 892
                      • 64.00

                      #11
                      نوشته اصلی توسط mmn1000
                      ممنون از راهنمایتون

                      استاد من تغییرات گفته شده را انجام دادم ولی فایلم به درستی کار نکرد فایل پوست را ببنید اشکال کارم کجاست

                      یه سوال دیگه چطور میتونم همراه با ایجاد شدن ردیف جدید شماره ردیف و فرمول قیمت کل در ردیف جدید هم اضافه بشند
                      سلام
                      اگر میخواید از کد نویسی در اکسل مخصوصا در ضمینه حسابداری استفاده کنید حتما باید اطلاعاتتون رو در کد نویسی ببرید بالا ، چون کوچکترین مشکلی در اینباره باعث اختلافات بزرگی در حسابداری میشه .
                      من فایلی ضمیمه میکنم با همون مشخصاتی که شما خواستید ولی بهتره شما از Table ها در اکسل استفاده کنید ، چون همینکارهارو برای شما بدون دونستن کدنویسی در VB اکسل انجام میده ( در همین فایل به شیت جدول نگاه بکنید یک نمونه قرار دادم براتون )
                      [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC]
                      [/CENTER]
                      [CENTER][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][INDENT]
                      [CENTER][SIZE=3][URL="https://affstat.adro.co/click/adf04053-f8a6-439a-9ac4-e6a7e6f4b455"][B]اينجا كليك نكنيا ![/B][/URL][/SIZE]
                      [/CENTER]
                      [/INDENT]

                      [/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
                      [/CENTER]

                      کامنت

                      • misammisam
                        مدير تالار حسابداری و اکسل

                        • 2014/04/04
                        • 892
                        • 64.00

                        #12
                        فایل یادم رفت
                        فایل های پیوست شده
                        [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC]
                        [/CENTER]
                        [CENTER][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][INDENT]
                        [CENTER][SIZE=3][URL="https://affstat.adro.co/click/adf04053-f8a6-439a-9ac4-e6a7e6f4b455"][B]اينجا كليك نكنيا ![/B][/URL][/SIZE]
                        [/CENTER]
                        [/INDENT]

                        [/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
                        [/CENTER]

                        کامنت

                        چند لحظه..