تفکیک هزینه تا 3سطح

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • hdsky1

    • 2015/10/31
    • 38

    پرسش تفکیک هزینه تا 3سطح

    درود به همه دوستان و اساتید
    من دارم یه فرم طراحی میکنم که لازمه هزینه هام رو تا سه سطح تفکیک کنم.
    به طوری که به عنوان مثال مجموع کالایی رو که در واحد1 و طبقه6 و بلوک2 مصرف کردم، بهم بده.
    تا سطح اول رو انجام دادم ولی برای دو سطح بعدی نتونستم فرمول رو اوکی کنم.ممنون میشم کمک کنید.
    جدول رو پیوست میکنم.
    فایل های پیوست شده
  • hdsky1

    • 2015/10/31
    • 38

    #2
    سلام دوستان
    کسی هست به من کمک کنه؟
    ممنونم

    کامنت

    • misammisam
      مدير تالار حسابداری و اکسل

      • 2014/04/04
      • 892
      • 64.00

      #3
      سلام
      بهتره از PivotTable استفاده کنید .
      فایل های پیوست شده
      [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC]
      [/CENTER]
      [CENTER][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][INDENT]
      [CENTER][SIZE=3][URL="https://affstat.adro.co/click/adf04053-f8a6-439a-9ac4-e6a7e6f4b455"][B]اينجا كليك نكنيا ![/B][/URL][/SIZE]
      [/CENTER]
      [/INDENT]

      [/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
      [/CENTER]

      کامنت

      • hdsky1

        • 2015/10/31
        • 38

        #4
        سلام
        ممنون ازشما بابت کمک های همیشگی.خیلی متشکرم.
        البته در حال حاضر برای گزارشاتم دارم از
        PivotTable استفاده میکنم.
        اما میخواستم از این قابلیت اکسل هم بهره ببرم. و اینکه گزارشات همیشه آماده باشه و طبق چینشی که خودم میخوام باشه.،نه اینکه هربار برای یک گزارش جدید(بعد از هربار آپدیت اطاعات) از
        PivotTable استفاده کنم.
        شدنی هست،درسته؟!

        کامنت

        • misammisam
          مدير تالار حسابداری و اکسل

          • 2014/04/04
          • 892
          • 64.00

          #5
          نوشته اصلی توسط hdsky1
          سلام
          ممنون ازشما بابت کمک های همیشگی.خیلی متشکرم.
          البته در حال حاضر برای گزارشاتم دارم از
          PivotTable استفاده میکنم.
          اما میخواستم از این قابلیت اکسل هم بهره ببرم. و اینکه گزارشات همیشه آماده باشه و طبق چینشی که خودم میخوام باشه.،نه اینکه هربار برای یک گزارش جدید(بعد از هربار آپدیت اطاعات) از
          PivotTable استفاده کنم.
          شدنی هست،درسته؟!
          سلام
          خوب PivotTable اصلا برای همینکاره ، لزومی نداره هر وقت به بانک اطلاعاتتیتون چیزی اضافه کردید دوباره PivotTable رو از اول بسازید ، فقط کافیه روی PivotTable کلید راست کنید و رفرشش کنید .
          حالا اگر میخواهید چیزی درست کنید که طبق سلیقه خودتون باشه اون یه بحث دیگست ، فقط اینو بگم که برای درآوردن جمع سطوح مختلف از Sumifs به راحتی میتونید استفاده کنید و فرم خودتونو بسازید .
          [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC]
          [/CENTER]
          [CENTER][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][INDENT]
          [CENTER][SIZE=3][URL="https://affstat.adro.co/click/adf04053-f8a6-439a-9ac4-e6a7e6f4b455"][B]اينجا كليك نكنيا ![/B][/URL][/SIZE]
          [/CENTER]
          [/INDENT]

          [/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
          [/CENTER]

          کامنت

          چند لحظه..