سلام خسته نباشید
من یک فایل اکسل دارم که باهاش ماهیانه کارکردیک سری مامور را در میاریم که نسبت به این کارکرد ها حقوق میگیرن
اما این کار تو حالت معمول زمان بر و وقت گیره اکسل شامل 6 شیت هست که 5 تا از شیت ها برنامه مامورین در مسیر های مختلف در طول یک هفته هست و یک شیت هم که برای جمع آوری کلی اطلاعات کارکرد مامور تو طول ماه هست

حالا من میخوام از شیت کارکرد مثلا تعداد مسیر های پرند1 را که آقای قراچه رفته است را از ۵ شیت دیگر با جستجو نام قراچه در سلول فقط پرند1 بگرده و هر چی قراچه پرند 1 رفته هست را به صورت عدد در شیت کارکرد اتوماتیک حساب و ثبت کنه

حالا نمیدونم میشه براش فرمولی تنظیم کرد یانه؟ اگه امکان داره ممنون میشم راهنمایی کنید
فایل اصلی هم پیوست کردم
من یک فایل اکسل دارم که باهاش ماهیانه کارکردیک سری مامور را در میاریم که نسبت به این کارکرد ها حقوق میگیرن
اما این کار تو حالت معمول زمان بر و وقت گیره اکسل شامل 6 شیت هست که 5 تا از شیت ها برنامه مامورین در مسیر های مختلف در طول یک هفته هست و یک شیت هم که برای جمع آوری کلی اطلاعات کارکرد مامور تو طول ماه هست

حالا من میخوام از شیت کارکرد مثلا تعداد مسیر های پرند1 را که آقای قراچه رفته است را از ۵ شیت دیگر با جستجو نام قراچه در سلول فقط پرند1 بگرده و هر چی قراچه پرند 1 رفته هست را به صورت عدد در شیت کارکرد اتوماتیک حساب و ثبت کنه

فایل اصلی هم پیوست کردم
کامنت