سلام. من دو تا شیت دارم که یکی شیت دیتا یا همون اطلاعات و در شیت دیگه یک فرم طراحی کردم که با وارد کردن شماره ردیف اطلاعات افراد رو برام lookup میکنه.
اما وقتی نیاز به پرینت اطلاعات همه افراد باشه این کار سخت میشه. نمیخوام از word و mailing استفاده کنم. میخوام با vba کدی داشته باشم و دکمه ای که با استفاده از اون کل افراد رو برام پرینت بگیره. ضمنا تعداد افراد در شیت اطلاعات متغیره و ممکنه کم یا زیاد بشه. میخوام خودش تشخیص بده و برام همه رو پرینت بگیره.
اما وقتی نیاز به پرینت اطلاعات همه افراد باشه این کار سخت میشه. نمیخوام از word و mailing استفاده کنم. میخوام با vba کدی داشته باشم و دکمه ای که با استفاده از اون کل افراد رو برام پرینت بگیره. ضمنا تعداد افراد در شیت اطلاعات متغیره و ممکنه کم یا زیاد بشه. میخوام خودش تشخیص بده و برام همه رو پرینت بگیره.
کامنت