با سلام من یک در یک شیت قالب یک نامه را تعریف کردم با استفاده از vlookup اطلاعات رو با زدن هرکد مخصوص یک نفر وارد و پرینت میگیریم چطور میشه برای هر فرد یک فایل جدا ذخیره کرد که بدانیم برای هر فرد چند نامه زده شده یااصلانامه ای زده شده یا خیر چون با هر بار کد وارد کردن فرد در شیت مورد نظر اطلاعات تغییر میکند
ایا راهی وجود داره در شیت مورد نظر سلولی به نام شماره نامه تعریف کرد که بشود برای هر بار تغییر کد افراد شماره نامه بروز شود و یک شماره به ان اضافه شود
ایا راهی وجود داره در شیت مورد نظر سلولی به نام شماره نامه تعریف کرد که بشود برای هر بار تغییر کد افراد شماره نامه بروز شود و یک شماره به ان اضافه شود
کامنت