سلام وقت بخیر
من برای یک کاربرگ حسابداری یک مشکل دارم.
نیاز دامر تا در دو تا از ستون ها اطلاعات را از سلول های زیر خودش کپی کنه. ماننده فایل پیوست.
اگر میخواستم اطلاعات را از سلول های بالا کپی کنم می تونستم از قسمت Find ---> Go to Special ---> Blanks میتونستم اطلاعات را از بالا به پایین کپی کنم ولی الان نیاز دارم تا اطلاعات را از پایین کپی کنم.
در فایل پیوست دس ستون سند و تاریخ هر سند از تعدادی رکورد تشکیل شده که در آخرین رکورد شماره سند و تاریخ را آورده است و نیاز است تا شماره سند و تاریخ در مقابل همه رکورد های هر سند کپی شود. شایان ذکر است که فایل زیر فقط نمونه است و فایل اصلی خیلی بزرگتر است.
با تشکر از اساتید گرامی
من برای یک کاربرگ حسابداری یک مشکل دارم.
نیاز دامر تا در دو تا از ستون ها اطلاعات را از سلول های زیر خودش کپی کنه. ماننده فایل پیوست.
اگر میخواستم اطلاعات را از سلول های بالا کپی کنم می تونستم از قسمت Find ---> Go to Special ---> Blanks میتونستم اطلاعات را از بالا به پایین کپی کنم ولی الان نیاز دارم تا اطلاعات را از پایین کپی کنم.
در فایل پیوست دس ستون سند و تاریخ هر سند از تعدادی رکورد تشکیل شده که در آخرین رکورد شماره سند و تاریخ را آورده است و نیاز است تا شماره سند و تاریخ در مقابل همه رکورد های هر سند کپی شود. شایان ذکر است که فایل زیر فقط نمونه است و فایل اصلی خیلی بزرگتر است.
با تشکر از اساتید گرامی
کامنت