با سلام ،من یه فایلی دارم که میخوام بر اساس سه آیتم جستجو انجام بده (نوع واحد،نام متصدی و کدملی)یعنی در userform3 اطلاعات ثبت بشه و نتایج جستجو در لیست باکس فرم userform4 ثبت بشه.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
جستجو در یک شیت
Collapse
X
-
سلام،
یک نمونه برای کد ملی قرار میدم :
این کد رو داخل ماژول UserForm4 پیست کنید :کد:Private Sub UserForm_Activate() lstr = Cells(Rows.Count, 1).End(3).Row ListBox1.Clear b = 0 For i = 1 To lstr If UserForm3.TextBox15.Text = Cells(i, 4) Then ListBox1.TextAlign = 3 ListBox1.AddItem ListBox1.List(b, 0) = Cells(i, 1) ListBox1.List(b, 1) = Cells(i, 2) ListBox1.List(b, 2) = Cells(i, 3) ListBox1.List(b, 3) = Cells(i, 4) ListBox1.List(b, 4) = Cells(i, 5) ListBox1.List(b, 5) = Cells(i, 6) ListBox1.List(b, 6) = Cells(i, 7) ListBox1.List(b, 7) = Cells(i, 8) ListBox1.List(b, 8) = Cells(i, 9) ListBox1.List(b, 9) = Cells(i, 10) b = b + 1 End If Next End Sub
[CENTER]Telegram Channel : [url]https://t.me/UltraOfficeSkills[/url]
[/CENTER]
کامنت