با تیک دار کردن چک باکس، اطلاعات در جدولی در شیتی دیگر ذخیره شود...

Collapse
این تاپیک قفل است.
X
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • zarei175

    • 2017/01/23
    • 7
    • 60.00

    [حل شده] با تیک دار کردن چک باکس، اطلاعات در جدولی در شیتی دیگر ذخیره شود...

    با عرض سلام و ادب
    یه فایل اکسل دارم که دو شیت داره. شیت ۱ و شیت ۲. توی شیت ۱، یه جدول دارم که شامل ستون های نام و نام خانوادگی، شماره حساب، مبلغ و ستون آخر هم چک باکس که وضعیت انتخاب یا عدم انتخاب ردیف جاری را نشان می دهد.
    هدف اینه که با تیک دار کردن چک باکس، شماره حساب و مبلغ ردیفی که چک باکس اون تیک دار شده، عینا در یک جدول خالی دو ستونی توی شیت ۲ و مثلا توی ردیف اول قرار بگیره و به همین ترتیب تیک دار کردن دیگر چک باکس ها، شماره حساب ها و مبالغ رو به ترتیب در ردیف های دیگر قرار بده…
    چه جوری میشه این کار رو انجام داد؟
  • saed.rasa

    • 2014/11/02
    • 1054

    #2
    سلام

    امتحان کنید لطفا!
    فایل های پیوست شده
    [FONT=arial][SIZE=3]اگر کسی به شما کمک کرد، سمت راست پایین هر موضوع تیک [COLOR=#0000cd][B]«3پاس»[/B][/COLOR] یادتان نرود لطفا
    اگر مشکل تان حل شد، حتما تیک سبز رنگ [B][COLOR=#00cc00]«حل شد»[/COLOR][/B] در پست اول را بزنید
    [/SIZE][/FONT][SIZE=3][CENTER][FONT=arial]
    [/FONT][/CENTER]
    [/SIZE][FONT=arial][SIZE=3] اگر میخواهید بهتر و دقیق تر و سریع تر به شما کمک شود، یک [COLOR=#ee82ee][B]«فایل نمونه»[/B][/COLOR] قرار دهید
    فایل نمونه: حداکثر [U][COLOR=#ff0000]50 [/COLOR][/U]کیلوبایت - کوتاه، تقریبا [U][COLOR=#ff0000]10 [/COLOR][/U]سطری - به همراه جواب یا خروجی یا نتیجه مورد انتظار[/SIZE][/FONT][CENTER][FONT=arial][COLOR=#0000ff][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3][SIZE=3]مسیر ارسال فایل : پایین سمت چپ - تنظیمات اضافی - فایل پیوست[/SIZE][/SIZE][/SIZE] [/SIZE][/COLOR]
    [/FONT][/CENTER]

    کامنت

    چند لحظه..