با عرض سلام و ادب
یه فایل اکسل دارم که دو شیت داره. شیت ۱ و شیت ۲. توی شیت ۱، یه جدول دارم که شامل ستون های نام و نام خانوادگی، شماره حساب، مبلغ و ستون آخر هم چک باکس که وضعیت انتخاب یا عدم انتخاب ردیف جاری را نشان می دهد.
هدف اینه که با تیک دار کردن چک باکس، شماره حساب و مبلغ ردیفی که چک باکس اون تیک دار شده، عینا در یک جدول خالی دو ستونی توی شیت ۲ و مثلا توی ردیف اول قرار بگیره و به همین ترتیب تیک دار کردن دیگر چک باکس ها، شماره حساب ها و مبالغ رو به ترتیب در ردیف های دیگر قرار بده…
چه جوری میشه این کار رو انجام داد؟
یه فایل اکسل دارم که دو شیت داره. شیت ۱ و شیت ۲. توی شیت ۱، یه جدول دارم که شامل ستون های نام و نام خانوادگی، شماره حساب، مبلغ و ستون آخر هم چک باکس که وضعیت انتخاب یا عدم انتخاب ردیف جاری را نشان می دهد.
هدف اینه که با تیک دار کردن چک باکس، شماره حساب و مبلغ ردیفی که چک باکس اون تیک دار شده، عینا در یک جدول خالی دو ستونی توی شیت ۲ و مثلا توی ردیف اول قرار بگیره و به همین ترتیب تیک دار کردن دیگر چک باکس ها، شماره حساب ها و مبالغ رو به ترتیب در ردیف های دیگر قرار بده…
چه جوری میشه این کار رو انجام داد؟
کامنت