آیا می شود در اکسل فرمولی نوشت که عمل sort بر مبنای چند عنوان یک جدول و به ترتیب اولویتهایی که ما تعیین میکنیم انجام بگیرد؟
سوال درباره sort
Collapse
X
-
RE: سوال درباره sort
سلام
با این توضیح، با خود ابزار sort شدنی هست
اما ظاهرا این ابزار خواسته ی شما رو براورده نکرده
ی ذره توضیح بیشتر بدید[CENTER][B][COLOR=#008000][SIZE=3]محصولات و جزوات آموزش تخصصی [URL="https://excelpedia.net/"]اکسل[/URL] در:
[URL="https://excelpedia.net/category/excel-functions/"]برترین مرجع تخصصی پارسی اکسل[/URL]
[URL="http://www.exceliran.com/shop/"]جامعه اكسل ايرانيان: فروشگاه[/URL][/SIZE][/COLOR][/B]
:wcom:
[B][URL="https://excelpedia.net/"]آموزش اکسل تخصصی[/URL] و [URL="https://excelpedia.net/excel-ninja/"]پیشرفته[/URL] - [URL="https://excelpedia.net/"]تهران[/URL][/B]
[EMAIL="h.khakzad@yahoo.com"]h.khakzad@yahoo.com[/EMAIL]
[/CENTER] -
RE: سوال درباره sort
با سلام
دوستان من می خوان سورت رو بر اساس گروه داده انجام بدم، اما راهش رو بلد نیستم لطفاً راهنمایی کنید.
با تشکر
می خواهم بر اساس ستون A داده ستون F رو سورت کنم یعنی ابتدا داده ردیف های 5 تا 14 و 15 تا 25 و 26 تا 36 جداگانه به ترتیب سعودی سورت شوندکامنت
-
RE: سوال درباره sort
من تصویر شما رو ندیدم ولی میتونید تو یه جدول برای داده ها تون کد بنویسید بعد در جدول اصلی کدها رو برای هر داده با فرمول Vlookup صدا کنید و بعد براساس کدها عمل مرتب کردن رو انجام بدید.[color=#6B8E23]
[b]این نیز بگذرد.[/b][/color]کامنت
-
RE: سوال درباره sort
سلام دوستان
من یه لیست از اعداد دارم که می خوام از بزرگ به کوچک مرتب شوند و عدد ترتیبش هم کنارش نوشته بشه. آیا رهی هست؟
مثلا: 10 - 70- 42- 38 -10- 19
نتیجه به این شکل باشه:
1=70
2=42
3=38
4=30
5=19
6=10
ممنونکامنت
-
RE: سوال درباره sort
سلام
از فرمول large استفاده کنید. برای ارگومان k از فرمول row استفاده کنید. که راحت تر باشه
بعدشم اعداد 1.2.3. رو از فرمول rank استفاده کنید
[CENTER][B][COLOR=#008000][SIZE=3]محصولات و جزوات آموزش تخصصی [URL="https://excelpedia.net/"]اکسل[/URL] در:
[URL="https://excelpedia.net/category/excel-functions/"]برترین مرجع تخصصی پارسی اکسل[/URL]
[URL="http://www.exceliran.com/shop/"]جامعه اكسل ايرانيان: فروشگاه[/URL][/SIZE][/COLOR][/B]
:wcom:
[B][URL="https://excelpedia.net/"]آموزش اکسل تخصصی[/URL] و [URL="https://excelpedia.net/excel-ninja/"]پیشرفته[/URL] - [URL="https://excelpedia.net/"]تهران[/URL][/B]
[EMAIL="h.khakzad@yahoo.com"]h.khakzad@yahoo.com[/EMAIL]
[/CENTER]کامنت
-
RE: سوال درباره sort
ممنون از توجهتوننوشته اصلی توسط khakzadسلام
از فرمول large استفاده کنید. برای ارگومان k از فرمول row استفاده کنید. که راحت تر باشه
بعدشم اعداد 1.2.3. رو از فرمول rank استفاده کنید
بنده تازه کارم و خیلی به اکسل آشنا نیستم. اگه امکانش هست در فایلی که ضمیمه کردم راهنمایی بفرمایید.
ممنون
http://uplod.ir/3idr9za0frgb/Book1.xlsx.htm
کامنت
-
[CENTER][B][COLOR=#008000][SIZE=3]محصولات و جزوات آموزش تخصصی [URL="https://excelpedia.net/"]اکسل[/URL] در:
[URL="https://excelpedia.net/category/excel-functions/"]برترین مرجع تخصصی پارسی اکسل[/URL]
[URL="http://www.exceliran.com/shop/"]جامعه اكسل ايرانيان: فروشگاه[/URL][/SIZE][/COLOR][/B]
:wcom:
[B][URL="https://excelpedia.net/"]آموزش اکسل تخصصی[/URL] و [URL="https://excelpedia.net/excel-ninja/"]پیشرفته[/URL] - [URL="https://excelpedia.net/"]تهران[/URL][/B]
[EMAIL="h.khakzad@yahoo.com"]h.khakzad@yahoo.com[/EMAIL]
[/CENTER]کامنت




کامنت