سلام و عرض خسته نباشید
یه پروژه کوچیک دارم جهت چاپ بر روی برگ واگذاری چک
موضوع به این شکل هست که من روزانه بیش از 30 تا چک جهت واگذاری به بانک دارم که همشون اطلاعات سربرگشون یکی هست اما اطلاعات چک ها متفاوته من نیاز دارم به یه نرم افزار که در ردیف ها اطلاعات چک رو وارد کنم و نرم افزار هر ردیف رو جای گذاری کنه و سه بار چاپ بزنه و بره مورد بعدی تایه جاهایش رو انجام دادم اما چون از ماکرو سررشته ندارم نتونستم به اتمام برسونمش
از اساتید بزرگوار تقاضا دارم در صورت امکان راهنماییم کنن فایل طراحی شده اکسل به پیوست تقدیم بزرگواران میشه
یه پروژه کوچیک دارم جهت چاپ بر روی برگ واگذاری چک
موضوع به این شکل هست که من روزانه بیش از 30 تا چک جهت واگذاری به بانک دارم که همشون اطلاعات سربرگشون یکی هست اما اطلاعات چک ها متفاوته من نیاز دارم به یه نرم افزار که در ردیف ها اطلاعات چک رو وارد کنم و نرم افزار هر ردیف رو جای گذاری کنه و سه بار چاپ بزنه و بره مورد بعدی تایه جاهایش رو انجام دادم اما چون از ماکرو سررشته ندارم نتونستم به اتمام برسونمش
از اساتید بزرگوار تقاضا دارم در صورت امکان راهنماییم کنن فایل طراحی شده اکسل به پیوست تقدیم بزرگواران میشه
.png)
کامنت